Logowanie
Nadaj nowe hasło
Jeśli jesteś już klientem to wprowadź swój adres e-mail i potwierdź hasłem. Logowanie umożliwia zakup nowych programów po cenach promocyjnych, rozszerzenie posiadanego oprogramowania, zamówienie abonamentu na aktualizacje oraz konsultacje serwisowe.
Nie masz konta?Zarejestruj się
|
W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z działaniem systemu zawsze mamy możliwość konsultacji telefonicznej z dystrybutorem lub producentem. Jeśli rozmowa telefoniczna jest niewystarczająca możemy porady techniczne uzyskać również w biurze firmy lub na życzenie w siedzibie użytkownika.
Niektóre awarie komputera lub bazy danych wymagają dostarczenia danych do serwisu. Obecnie, jeśli mamy dostęp do Internetu, możemy skorzystać z dodatkowych możliwości bezpośrednio w programie, pozwalających na szybki kontakt z dystrybutorem lub producentem. W prosty sposób możemy zarówno przedstawić występujące problemy, jak również przesłać załączoną bazę danych do konsultacji lub naprawy. Dane przesyłane są w formie zakodowanej, absolutnie niemożliwej do odkodowania bez pełnych danych użytkownika. Możemy więc je przesłać dealerowi lub producentowi bez obawy o naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych lub własnych tajemnic handlowych. W niektórych przypadkach pozwoli to na uniknięcie późniejszych kłopotów i poważniejszych powikłań.
Do funkcji serwisowych należą:
UWAGA. Jeśli funkcje związane z serwisowaniem danych nie są dostępne, oznacza to, że serwer SQL zainstalowany jest na innym komputerze niż właściwy program. W takim przypadku należy w menu głównym wybrać Ustawienia - Środowisko i na zakładce Zaawansowane właściwie określić parametry w sekcji Archiwum (patrz Parametryzacja systemu - Środowisko).