Instalacja i parametryzacja - R2księga | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

R2księga Specyfikacja

Szczegółowy opis możliwości programu R2księga pozwala zorientować się w charakterystycznych cechach naszego systemu.
Przy każdej funkcjonalności zaznaczono jej dostępność w wersjach START, MINI, STANDARD i MAXI, a zbiorcze zestawienie różnic pomiędzy tymi wersjami jest dostępne w pozycji RÓŻNICE W WERSJACH.

 

Instalacja i parametryzacja

Funkcjonalność Wersja
START
Wersja
MINI
Wersja
STANDARD
Wersja
MAXI
Wprowadzanie danych firmy        
możliwość obsługi wielu firm - + + +
indywidualna konfiguracja parametrów każdej firmy + + + +
dedykowane wersje dla biura rachunkowego - + + +
obsługa różnych rodzajów księgowości: księga przychodów i rozchodów, ewidencja przychodów (ryczałt), najem + + + +
obsługa wielu rachunków bankowych firmy + + + +
możliwość umieszczenia loga każdej firmy + + + +
Użytkownicy systemu + + + +
możliwość nadania haseł i uprawnień poszczególnym użytkownikom        
grupy praw dostępu ograniczające dostęp do wybranych danych i funkcji programu        
ewidencja operacji wykonanych przez użytkowników        
wysyłanie wewnętrznych komunikatów do poszczególnych użytkowników        
konfiguracja przycisków szybkiego dostępu        
własne ustawienie kolumn i uporządkowania w każdym oknie        
wybór czcionki programu i jej wielkości umożliwiający powiększenie okien programu bez zmiany ogólnej rozdzielczości systemu        
Instalowanie programu + + + +
baza danych oparta na serwerze SQL        
możliwość pracy na bezpłatnej wersji serwera Microsoft SQL        
praca w sieci lokalnej        
Bezpieczeństwo danych        
archiwizacja wszystkich danych z możliwością zabezpieczenia hasłem + + + +
w przypadku obsługi wielu firm możliwość archiwizacji danych wybranej firmy - + + +
kontrola nowych wersji i bezpośrednia aktualizacja programu przez internet + + + +
w przypadku wersji sieciowej mechanizm automatycznej aktualizacji programu na wszystkich stacjach roboczych + + + +
wbudowane funkcje serwisowania bazy danych przez internet - + + +

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00