Udogodnienia dla biur rachunkowych - R2księga | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

R2księga Specyfikacja

Szczegółowy opis możliwości programu R2księga pozwala zorientować się w charakterystycznych cechach naszego systemu.
Przy każdej funkcjonalności zaznaczono jej dostępność w wersjach START, MINI, STANDARD i MAXI, a zbiorcze zestawienie różnic pomiędzy tymi wersjami jest dostępne w pozycji RÓŻNICE W WERSJACH.

 

Udogodnienia dla biur rachunkowych

R2księga to program dla biur rachunkowych oraz pojedynczych firm. Umożliwia rozliczanie współwłaścicieli wszystkich obsługiwanych przedsiębiorstw, obsługę różnych form prawnych i odrębnych podmiotów gospodarczych. Program dla biura rachunkowego R2księga pozwala na szybki wgląd w ewidencje i rozliczenia, znacząco skracając czas przeznaczany na księgowanie. Nasz program dla biura rachunkowego posiada szereg usprawnień dla użytkowników, np. generowanie seryjnych wydruków.

Program dla biur rachunkowych powinien cechować się niezawodnością, szybką obsługą, sprawną wymianą danych z właścicielami firm i współpracownikami biura. Dlatego właśnie nasze oprogramowanie dla biur rachunkowych daje możliwość archiwizacji danych wybranej firmy lub wszystkich rozliczanych podmiotów, pracę w sieci oraz przesyłanie wygenerowanych zestawień e-mailem.
 

Funkcjonalność Wersja
START
Wersja
MINI
Wersja
STANDARD
Wersja
MAXI
Możliwość obsługi wielu różnorodnych podmiotów gospodarczych        
obsługa różnych form prawnych: osoba fizyczna, spółka cywilna + + + +
obsługa różnych sposobów rozliczania prowadzonej działalności: księga przychodów i rozchodów, ryczałtowa ewidencja przychodów, najem lub dzierżawa, najem w formie ryczałtu - BR BR BR
Możliwość korzystania ze wspólnej dla wszystkich lub wybranych firm biblioteki kontrahentów - BR BR BR
Ewidencja i pełne rozliczanie właścicieli i wspólników wszystkich obsługiwanych firm - BR BR BR
szybki wgląd w rozliczenia wszystkich wspólników danej firmy        
Kontrola wprowadzania i poprawiania danych przez różnych użytkowników + + + +
Seryjne drukowanie deklaracji VAT-7 lub seryjne wysyłanie e-deklaracji VAT-7 i seryjne wysyłanie JPK - - BR BR
Przygotowanie informacji o wysokości podatków przypadających do zapłaty za dany okres oraz rozsyłanie tej informacji e-mailem do klientów biura - - BR BR
Całodobowe automatyczne udostępnianie klientom biura informacji o wysokości podatków i składek ZUS wraz z raportami na stronie internetowej - - - BR i WWW
Zestawienie z liczbą wpisów w poszczególnych firmach w zadanym okresie, umożliwia oszacowanie nakładów pracy związanej z obsługą poszczególnych firm - - BR BR
Wiele różnych wzorów oświadczeń, zaświadczeń i zawiadomień oraz formularzy zgłoszeniowych i informacyjnych NIP i VAT + + + +
Możliwość archiwizacji danych wybranej firmy
oprócz standardowej archiwizacji całej bazy danych obejmującej wszystkie obsługiwane firmy i właścicieli można również wykonać archiwizację wybranej firmy i właścicieli tylko tej firmy - taką archiwizację można np. przekazać klientowi biuro do wglądu na bezpłatnej wersji demonstracyjnej programu
- BR BR BR
Możliwość konsolidacji baz danych
możliwość łączenia baz danych, np. dołączenia do swojego programu całej bazy danych prowadzonej wcześniej bezpośrednio przez klienta 
- - BR BR


Dodatkowe moduły:
BR - biuro rachunkowe (do 50 lub powyżej 50 firm)
WWW - moduł WWW.

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00