Porównanie pakietów - SYMFONIA Oprogramowanie do zarządzania firmą dla małych i średnich przedsiębiorstw RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Bogate możliwości obsługi procesów

Symfonia Handel
Porównanie pakietów

Symfonia Handel
Ekonomiczny Uniwersalny Profesjonalny
Dedykowany dla jednooddziałowej firmy handlowej lub usługowej z kartoteką do 1000 towarów oraz prostymi/standardowymi procesami biznesowymi Dedykowany dla firm jedno lub wieloodziałowych z rozbudowaną gospodarką magazynową (do 255 magazynów) oraz procesami handlowymi. Ze zróżnicowanym asortymentem wymagającym dostosowania katalogów oraz rodzajów produktów, klientów do indywidualnych potrzeb oraz elastycznej analityki. Z potrzebą dopasowania systemu do potrzeb organizacji z zastosowaniem narzędzi do pracy mobilnej (handel i magazyn) Dedykowany dla firm handlowych, usługowych lub produkcyjnych o złożonych procesach biznesowych, wymagających szerokiego dostosowania programu do specyfiki branży oraz zautomatyzowanej integracji z systemami zewnętrznymi, rozbudowanej analityki biznesowej. Linia dla firm szukających narzędzia umożliwiającego utworzenie rozwiązania "szytego na miarę" oraz prowadzenie rachunkowości zarządczej.
Funkcje / Pakiet

Ekonomiczny

Uniwersalny

Profesjonalny

Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
Prowadzenie sprzedaży towarów i usług
Szybkie wystawianie dokumentów
Wyszukiwanie towaru
Rabaty
Automatyczne wystawianie dokumentów
Wystawianie, łączenie i korekta WZ
Raportowanie sprzedaży
Własne logo na FV
Deklaracja Intrastat
Prowadzenie sprzedaży usług, towarów, kompletów oraz zestawów (zbudowanych z towarów) w złotówkach i walucie.
Szybkie wystawianie dokumentów bez konieczności otwierania dodatkowych okien np. przy wyborze towaru, łatwe wyszukanie towaru po nazwie/kodzie/EAN, również praca bez użycia myszki.
Elastyczne mechanizmy cennikowe uwzględniające rabaty stałe, ilościowe czy cenniki indywidualne.
Rejestracja zamówień od klientów w systemie oraz automatyczne wystawianie dokumentów powiązanych z zamówieniami (dokumenty wydań/przyjęć, faktury).
Elastyczna realizacja sprzedaży (np. kilka WZ do faktury, połączenie kilku WZ jedną fakturą, realizacja zamówienia kilkoma dokumentami sprzedaży).
Raportowanie sprzedaży w podziale na towary, klientów i ich grupy z eksportem do Excela.
Możliwość oznakowania własnym logo faktur sprzedaży.
Tworzenie deklaracji Intrastat
Elastyczna gospodarka magazynowa
Dokumenty magazynowe PZ, WZ, PW, RW
Zarządzanie stanem magazynowym
Rozliczenia FIFO, LIFO lub ręcznie wskazanej partii
Raportowanie
Rotacja towarów
Śledzenie zalegania
Eksport danych do excela
Wystawianie różnorodnych dokumentów magazynowych zewnętrznych (PZ, WZ) i wewnętrznych (PW, RW).
Precyzyjne zarządzanie stanem magazynowym, dzięki identyfikacji dostaw/partii towarowych, rozliczenie FIFO, LIFO lub wskazanie ręczne partii.
Raportowanie stanów magazynowych w podziale na towary i ich grupy, rotacja towarów, śledzenie towarów zalegających, możliwość eksportu danych do Excella
Rozbudowane mechanizmy rozliczeń z kontrahentami
Elastyczne formy płatności
Rozliczenia częściowe
Salda rozliczeń
Automatyczne generowanie poleceń przelewu
Elastyczne formy płatności. Przyjmowanie płatności z uwzględnieniem korekt i kompensat, w tym rozliczenia częściowe.
Obsługa mechanizmu podzielonej płatności.
Możliwość ustalenia salda rozliczeń (w terminie, przeterminowane, niedopłata, nadpłata).
Automatyczne generowanie poleceń przelewu w formie elektronicznej oraz wczytywanie elektronicznych wyciągów bankowych.
Zaawansowana kontrola bezpieczeństwa (podatkowego)
Śledzenie poprawności od zamówienia po realizację
Bufor dokumentów z możliwością edycji
Obsługa oznaczeń towarów pod JPK_V7
Generowanie i wysyłanie JPK_FA
Elektroniczne faktury
Automatyczna kontrola ilościowo-wartościowa powiązań wystawionych dokumentów – śledzenie poprawności od zamówienia poprzez realizację sprzedaży do jej rozliczenia.
Możliwość zapisania dokumentów buforze możliwością edycji dokumentów przed ich ostatecznym zaksięgowaniem.
Sprawdzanie kontrahentów w wykazie białej listy podatników bez limitów z rejestracją czynności sprawdzenia.
Obsługa oznaczeń pod deklarację JPK_V7 (grupy towarowe, atrybuty transakcji) z wsparciem automatyzacji tego procesu.
Generowanie plików JPK_FA i wysyłanie ich na bramkę Ministerstwa Finansów.
Wystawianie i wysyłanie elektronicznych faktur do klientów mailem lub za pośrednictwem platformy wymiany dokumentów Serwis Między Firmami https://www.miedzyfirmami.pl/ z opcją śledzenia statusu dokumentu.
Pełna integracja z urządzaniami fiskalnymi
Kasami fiskalnymi
Drukarkami etykiet
Czytnikami kodów
Współpraca z większością drukarek i kas fiskalnych, czytnikami kodów kreskowych, możliwość dodatkowego połączenia z terminalami płatniczymi, kolektorami danych oraz drukarkami etykiet.
Własne pola specyfikacji towarów i kontrahentów
Definiowanie własnych pół dla kartoteki towarów
Dodatkowe pola w dokumentach
Możliwość zdefiniowania własnych pól różnego typu dla kartoteki towarów (np. dodatkowe dane logistyczne, ilości w opakowaniach zbiorczych, nazwa w językach obcych) oraz kontrahentów (np. typ kontrahenta, obsługujący przedstawiciel, branża, rejon) dających możliwość nadania dodatkowych cech, wykorzystania ich na wydrukach faktur czy tworzeniem zestawień i raportów z ich wykorzystaniem.
Możliwość zdefiniowania dodatkowych pól różnego typu w formularzach dokumentów (np. data potwierdzenia, termin dostawy, dane logistyczne, nazwa projektu, obsługujący transakcję) pozwalające na łatwe wyszukanie dokumentów, pogrupowanie ich, czy wykorzystanie tych danych na wydrukach oraz utworzenie raportu z tych danych (np. zamówienia do realizacji w bieżącym okresie, obsługiwane przez wybranego handlowca).
Rozbudowane zarządzanie cennikami i ofertami dla klientów
Cenniki okresowe
Zarządzanie ofertami
Kalendarz i planer zdarzeń
Rejestracja zdarzeń
Analiza statusów ofert
Stałe warunki współpracy.
Zaawansowane możliwości ustalania cen - cenniki okresowe dla towarów/grup towarów, kontrahentów/grup kontrahentów, obsługa upustów wstecznych (korekta zbiorcza z rabatem za wybrany okres). Zarządzanie ofertami – przygotowanie, akceptacja, proces negocjacji, wysyłanie – etapowanie ofert.
Kalendarz i planner zadań w obsłudze klientów, dodatkowe dane kontrahentów (kontakty po stronie klienta, osoby odpowiedzialne)
Rejestracja definiowanych przez użytkownika zdarzeń związanych z ofertą (spotkanie, telefon, wysłanie oferty itp.)
Analiza statusów ofert oraz możliwość tworzenia dowolnej ilości własnych szablonów ofert z wykorzystaniem grafik firmowych oraz danych towarów/kontrahentów, w tym dodatkowych zdefiniowanych przez użytkownika, możliwość wprowadzenia do oferty np. stałych warunków współpracy czy realizacji zamówienia
Elastyczna dopasowanie procesów i raportów
Kastomizacja i modyfikacja programu
Dodatkowe procedury sprzedażowe
Import zamówień z zewnętrznego systemu
Raporty z graficzną wizualizacją
Możliwość kastomizacji i modyfikacji programu poprzez programowanie własnych rozwiązań bazujących na logice biznesowej modułu Handel np. Dodatkowe procedury sprzedażowe (informacja o przekroczeniu limitu kontrahenta przed zatwierdzeniem faktury), import dokumentów z zewnętrznego Systemu zamówieniowego, dodatkowe informacje na fakturze (np. lista nierozliczonych dokumentów)
Możliwość definiowania własnych zestawień i raportów z graficzną wizualizacją
Zaawansowane możliwości analityczne
Wymiary analityczne
Przenoszenie wartości wymiarowania
Możliwość definiowania i przypisywania wymiarów analitycznych (dodatkowych cech, informacji) do towarów, kontrahentów, pracowników, dokumentów handlowych, słowników Miejsc Powstawania Kosztów i ich raportowanie w module Business Intelligence
Przenoszenie wartości wymiarowania dokumentów między modułami systemu Symfonia ERP - np. oznaczenie projektem rozchodu wewnętrznego, oznaczenie zamówienia handlowcem, co przełoży się na wystawioną fakturę i finalnie moduł księgowy.
* wymaga zakupu funkcjonalności Business Intelligence
Zautomatyzowana współpraca z oprogramowaniem zewnętrznym (np. własna platforma B2B)
WebAPI do systemów klienta
Możliwość utworzenia własnej integracji i komunikacji z dowolnymi aplikacjami biznesowymi z wykorzystaniem interfejsu WebAPI np. z platformą B2B, systemami zamówieniowymi, systemem klienta, systemem producenta innym systemem handlowym dedykowanym dla branży, WMS innego producenta.
Możliwość pobierania danych z Systemu Symfonia ERP i wykorzystania ich w zewnętrznych narzędziach.
* wymaga zakupu funkcjonalności WebAPI
Szerokie możliwości dopasowania Systemu do Klienta
Definiowanie własnych pól
Definiowanie własnych widoków
Własne moduły PRISM
Plugin SQL
Możliwość definiowania dowolnych własnych pól do formularzy dokumentów, do pozycji dokumentów, definiowane własnych widoków dla dokumentu
Możliwość definiowania konfiguracji własnych układów kartotek, zapisywanie ich dla określonych ról w firmie
Możliwość definiowania dowolnych własnych pól własnych dla partii/dostaw (np. parametry fizyczne, jakościowe, data ważności)
Możliwość tworzenia własnych modułów PRISM, rozszerzania funkcjonalnego aplikacji, dopisywania własnych okien czy rozwiązań indywidualnych (np. osobne okno z dedykowanym dla branży procesem)
PluginSQL - możliwość wdrożenia własnej logiki biznesowej w dokumentach w postaci procedur bazodanowych przy zapisywaniu dokumentów / lub wywołanych na żądanie użytkownika (np. przeliczanie rabatu, wyliczanie daty realizacji, metody pakowania czy podsumowanie wagi, wyliczanie średniej wartości zamówienia, ostatniej ceny sprzedaży itp.)
Możliwość wykorzystania skryptów C# do realizacji własnej logiki aplikacyjnej, dopisywanie własnych funkcjonalności, nowych okien prezentujących dane z Systemu lub innych źródeł, obsługa dedykowanych dla branży procesów biznesowych
* realizacja dodatkowych funkcji oraz nowych okien odbywa się po Analizie Przedwdrożeniowej przez programistów Sage lub partnerów biznesowych Sage
Roczny dostęp do platformy szkoleń - Akademia Symfonii
Akademia Symfonii Mini
Roczny dostęp do platformy wiedzy z zakresu Handlu on-line dla 1 użytkownika, 24h/7 dni w tygodniu.
Gwarancja
Gwarancja Podstawowa
Zapewnia dostęp do bazy wiedzy Działu Wsparcia Technicznego Produktu Sage (Centrum Wiedzy), instrukcji do produktów Sage zgromadzonych z Pomocy Online oraz aktualizacji produktu. Pełen opis gwarancji


Możliwość rozszerzenia / Pakiet Ekonomiczny Uniwersalny Profesjonalny
Obsługa wielu firm w programie
Możliwość prowadzenia dowolnej ilości firm na jednej licencji programu.
Symfonia Asystent - panel operacyjny do zarządzania grupą firm
Narzędzie wspierające pracę wielofirmową, w szczególności w przypadku pracy z wieloma aplikacjami Symfonia równocześnie. Wspiera operacje zbiorcze - prostsze zarządzanie uprawnieniami użytkowników, przełączanie się między firmami, aktualizowanie do nowszych wersji czy wykonywanie kopii bezpieczeństwa. Dla niektórych aplikacji daje także możliwość wykonania pewnych operacji bez potrzeby logowania się do programu.
Integracja z e-commerce
Zautomatyzowana Integracja i komunikacja z większością popularnych platform biznesowych, sklepów internetowych, managerów zamówień internetowych z wykorzystaniem internetowego interfejsu WebAPI. Integracja m.in. w zakresie kontrahentów, towarów, cenników, przesyłanie zamówień wraz ze śledzeniem ich stanu realizacji, obsługa kurierów.
Mobilny Handel
Narzędzie dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie wykorzystujących urządzenia mobilne. Aplikacja pozwala na synchronizację kartotek towarowych, kontrahentów, rozrachunków, wystawianie zamówień i przesłanie ich do centrali, przeglądanie nierozliczonych faktur, przyjmowanie płatności, drukowanie faktur oraz dokumentów KP. Podejmowanie różnego rodzaju akcji marketingowych (różne rodzaje wizyt), planowanie tras z ich akceptacją przez przełożonego, śledzenie kilometrówki.
Mobilny Magazyn
Aplikacja na urządzenia mobilne. Pozwala na wykonywanie operacji magazynowych - wydanie, przyjęcie, realizacja zamówienia, przesunięcie MM, inwentaryzacja, lokacja towaru w magazynach, relokacja towaru w magazynach. Obsługa kodów QR, drukowanie etykiet, znakowanie miejsc paletowych. Delegacja zadań dla pracowników magazynowych. Obsługuje wiele magazynów, wiele lokacji towarów w magazynach.
Analityk sprzedaży
Narzędzie analityczne wykorzystujące technologię OLAP do tworzenia raportów i analiz z możliwością dostępu z poziomu aplikacji Symfonia ERP, przeglądarki WWW, MS Excel, oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI).
Dowolne układy raportów, zakres dat, drążenie danych, sortowanie, filtrowanie, wydzielanie wybranego zakresu danych.
Wykorzystanie danych handlowych, magazynowych, zamówień, planów sprzedaży, dodatkowych wymiarów dokumentów/towarów/kontrahentów.
Licencja dla nielimitowanej ilości użytkowników wraz z przydzieleniem uprawnień do raportów.
Business Intelligence
Narzędzie analityczne wykorzystujące technologię OLAP do tworzenia raportów i analiz z możliwością dostępu z poziomu aplikacji Symfonia ERP, przeglądarki WWW, MS Excel, oraz narzędzi zewnętrznych (np. Microsoft Power BI).
Dowolne układy raportów, zakres dat, drążenie danych, sortowanie, filtrowanie, wydzielanie wybranego zakresu danych.
Wykorzystanie danych handlowych, magazynowych, zamówień, planów sprzedaży, dodatkowych wymiarów dokumentów/towarów/kontrahentów oraz danych finansowo-księgowych - obroty i salda kont, Rachunek Zysków i Strat, Bilans, koszty i przychody projektów, MPK, itp.
Licencja dla nielimitowanej ilości użytkowników wraz z przydzieleniem uprawnień do raportów.
WebAPI
Narzędzie analityczne dające możliwość utworzenia własnej integracji i komunikacji z dowolnymi aplikacjami biznesowymi z wykorzystaniem interfejsu WebAPI np. z platformą B2B, systemami zamówieniowymi, systemem klienta, systemem producenta innym systemem handlowym dedykowanym dla branży, WMS innego producenta.
Możliwość pobierania danych z Systemu Symfonia ERP i wykorzystania ich w zewnętrznych narzędziach.
Akademia Symfonii Premium
Roczny dostęp do platformy wiedzy z zakresu Finansów i Księgowości on-line
dla 1 użytkownika, 24h/7 dni w tygodniu.
Dostęp do bazy wiedzy związanej z obsługą programów Finansowo Księgowych Symfonia oraz co najmniej 6 nowych szkoleń rocznie.
Webinaria na żywo wyłącznie dla użytkowników platformy
Szkolenia ze zmian prawnych w obszarze Finansów i Księgowości
Gwarancja Komfort
Zawiera te same uprawnienia co Gwarancja Podstawowa, dodatkowo jest wzbogacona o możliwość korzystania z telefonicznego wsparcia w Dziale Wsparcia Technicznego Produktu Symfonia. Pełen opis gwarancji
Gwarancja VIP
Zawiera te same uprawnienia co Gwarancja Komfort, dodatkowo jest wzbogacona o pierwszeństwo dodzwonienia się do działu Wsparcia Technicznego Produktu (przed klientami z Gwarancją Komfort), możliwość automatycznego zamówienie oddzwonienia w przypadku dużego obciążenia linii telefonicznych w Dziale Wsparcia Technicznego Produktu oraz możliwość korzystania z pomocy zdalnej. Pełen opis gwarancji

Masz pytania? Zadzwoń

22 455 56 00


Przejdź na stronę produktu >