Porównanie pakietów - SYMFONIA Oprogramowanie do zarządzania firmą dla małych i średnich przedsiębiorstw RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
TEST
Bogate możliwości obsługi procesów

Symfonia eBiuro
Porównanie pakietów

eBiuro
Pakiety dla firm Pakiety dla biur rachunkowych
Pakiet Sprzedaż Pakiet Księgowość Pakiet Standard Pakiet Premium
Pakiet dla mikro i małych przedsiębiorstw pozwalający prowadzić dokumentację fakturową (sprzedaż i zakup), rejestr płatności, raportowanie dokumentacji. Pakiet dostępny online z każdego miejsca, z każdego urządzenia. Wystarczy dostęp do sieci. Dostęp do platformy 24/7. Wystaw fakturę nie wychodząc z domu!
Dla firm, które mają towary i chcą mieć kontrolę nad ilościami mogą dokupić moduł Magazyn ze stanami magazynowymi i dokumentami tj. WZ, PZ, RW, ZW. Magazyn może pracować w trybie automatycznym. 
Pakiet Księgowość przygotowany został z myślą o mikro, małych i średnich firmach, które mogą samodzielnie prowadzić dokumentację firmową. Poza funkcjami dostępnymi w pakiecie Sprzedaż, posiada także możliwość prowadzenia samodzielnej księgowości w KPiR i ryczałcie ewidencjonowanym, oraz prowadzenie kadr wraz z deklaracjami ZUS. 

Dla firm chcących w pełni kontrolować ilości magazynowanych i sprzedawanych towarów przeznaczony jest dodatkowy moduł – Magazyn. Ułatwia zarządzanie stanami magazynowymi, automatyzację i kontrolę nad dokumentami, takimi jak: WZ, PZ, RW, ZW. 
Przeznaczony dla małych i średnich biur rachunkowych. Wystarczy zalogować się do platformy by uzyskać dostęp do obsługiwanych przez biuro klientów.  
System jest dostępny online z każdego miejsca i z każdego urządzenia z dostępem do internetu.
Biura rachunkowe i konta podległe mają dostęp do księgowości, kadr i płac, majątku, deklaracji ZUS obsługiwanych firm. 
System daje możliwość integracji i synchronizacji z systemami finansowo-księgowymi. Dane są eksportowane z dokumentów zakupowych i sprzedażowych z konta biura rachunkowego i kont podległych. W systemie dostępna jest dodatkowy moduł OCR usprawniający cyfrowe zarządzanie obiegiem dokumentów.   
Najbardziej optymalny pakiet dla średnich i dużych biur rachunkowych obsługujących ponad 150 klientów. 
Dostępne wszystkie funkcjonalności z pakietu Standard oraz dodatkowe moduły: 
•    Magazyn, 
•    Konsultacje Księgowe, 
•    OCR bez limitu oraz 
•    10 firm podległych na start. 

W pakiecie brak limitów ilości użytkowników (zarówno w odniesieniu do pracowników biura, jak i obsługiwanych firm). 

 

 

Funkcje / Pakiet

Sprzedaż

Księgowość

Standard

Premium

Zautomatyzowany proces sprzedaży i zakupu
Prowadzenie sprzedaży towarów i usług
Szybkie wystawianie dokumentów
Wyszukiwanie towaru
Rabaty
Automatyczne wystawianie dokumentów
Wystawianie, łączenie i korekta WZ
Raportowanie sprzedaży
Własne logo na FV
Deklaracja Intrastat
Prowadzenie sprzedaży usług, towarów, kompletów oraz zestawów (zbudowanych z towarów) w złotówkach i walucie.
Szybkie wystawianie dokumentów bez konieczności otwierania dodatkowych okien np. przy wyborze towaru, łatwe wyszukanie towaru po nazwie/kodzie/EAN, również praca bez użycia myszki.
Elastyczne mechanizmy cennikowe uwzględniające rabaty stałe, ilościowe czy cenniki indywidualne.
Rejestracja zamówień od klientów w systemie oraz automatyczne wystawianie dokumentów powiązanych z zamówieniami (dokumenty wydań/przyjęć, faktury).
Elastyczna realizacja sprzedaży (np. kilka WZ do faktury, połączenie kilku WZ jedną fakturą, realizacja zamówienia kilkoma dokumentami sprzedaży).
Raportowanie sprzedaży w podziale na towary, klientów i ich grupy z eksportem do Excela.
Możliwość oznakowania własnym logo faktur sprzedaży.
Tworzenie deklaracji Intrastat
Funkcja OCR

600/300/25

1200/600/50

120/600/50

bez limitu

Funkcja automatycznego podziału stron w pliku wielostronnicowym
Odczyt danych z fv zagranicznych
Automatyczny odczyt danych dokumentu dodanego w formie skanu (np. pliki typu: .pdf, .jpg, .png, .tiff). Wydzielenie poszczególnych dokumentów z dodanego pliku wielostronicowego.
OCR czyta dane z fv w j.polskim angielskim, rumuńskim, węgierskim, niemieckim, francuskim.
Płatności
Zestawienie należności i zobowiązań
Łączenie faktur z przelewami
Wysyłanie przypomnień do kontrahentów
Tworzenie wezwań do zapłaty
Eksport danych do przelewu
Możliwość filtrowania dokumentów wg. statusu płatności, terminu zapłaty, kontrahenta z opcją pobierania zestawień w postaci pliku pdf, xls.
Łączenie faktur z przelewami umożliwia automatyczne dodanie płatności do dokumentu poprzez import wyciągu bankowego w postaci pliku MT-940.
Eksport danych do przelewu w postaci pliku PLI.
Magazyn

25zł netto/mc

25zł netto/mc

25zł netto/mc

Dokumenty magazynowe
Stany magazynowe
Inwentaryzacje
Automatyczne wystawianie dokumentów magazynowych do dok. księgowych
JPK_MAG
PZ, WZ, PW, RW wraz z korektami
Kadry i płace
Rejestr pracowników
Umowy
Wypłaty
Listy płac
Ewidencja czasu pracy
Delegacje
Obsługa PPK
Wprowadzanie umów: o pracę, o dzieło, zlecenia i generowanie wydruków.
Wprowadzanie urlopów, nieobecności (np. zwolnień lekarskich), nadgodzin. Wprowadzone dane są uwzględniane podczas tworzenia wypłat.
Księgowość
KPiR
Ryczałt
Roczny raport KPiR
JPK_KPiR
JPK V7
Ewidencja sprzedaży i zakupu VAT
Raport dochodu w roku podatkowym
Deklaracje podatkowe
Deklaracje ZUS
Formularz ZUS Z3-B
E-deklaracje
Ewidencja przychodów
JPK_EWP
Dowody wewnętrzne
JPK V7M, JPK V7K, korekta JPK V7.
Możliwość pobrania rejestrów VAT w postaci pliku PDF lub XLS.
PIT-5, PIT-5L, VAT-UE, VAT-UEK, PIT-4R, PIT-11, PIT-8, PIT-9M.
ZUS-DRA, ZUS-RCA, ZUS-RSA, ZUS-ZZA, ZUS-ZUA, ZUS-ZWUA.
Funkcja umożliwia wysyłkę deklaracji do Urzędu Skarbowego bezpośrednio z systemu, dokument UPO.
Majątek
Amortyzacja środków trwałych
Ewidencja ŚT
Historia amortyzacji
Dokument OL, LT
Spis z natury
Ewidencja przebiegu pojazdu
Moduł integracji
Integracje z systemami FK
Import danych z programów księgowych
Eksport danych z dokumentów
Automatyczny import dokumentów do ocr'owania
Konektor jako usługa
Comarch Optima, Symfonia, Raks SQL, Lefthand, Asseco FakiR oraz KaPeR, Insert Rachmistrz oraz Rewizor, Fakt, Reset2, Tema, Buchalter, Mała księgowość RP, DGCS.
Możliwość importu listy obsługiwanych firm, bazy kontrahentów, produktów, kategorii księgowych, planów kont, serii, rejestrów VAT.
Eksport danych z dokumentów ręczny lub automatyczny.
Funkcja hot-folder umożliwia pobieranie plików w sposób automatyczny.
Możliwość uruchomienia konektora w trybie usługi, która umożliwia pobieranie dokumentów na bieżąco z dedykowanego folderu do systemu, bez konieczności włączania konektora.
Konsultacje księgowe
Moduł konsultacji klient-biuro
Możliwość wysyłania bezpośrednio z systemu wiadomości/zapytań wraz z załącznikami.
Rozliczenia firm
Tworzenie rozliczeń dla firm obsługiwanych
Wysyłka rozliczeń
Funkcja pozwala tworzyć rozliczenie, w którym prezentowane są wysokości zobowiązań podatkowych oraz ZUS, wraz z terminem płatności oraz numerem kont do wpłaty.
Możliwość wysyłania rozliczenia bezpośrednio z systemu wraz z załącznikami


Masz pytania? Zadzwoń

22 455 56 00


Przejdź na stronę produktu >