Rozpoczęcie pracy - R2księga | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
Znamy Twoje potrzeby

R2księga Szybki start

dane firmy1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę należy zwrócić na pola: Rodzaj podatnika i Rozliczenia oraz na wszystkie parametry na zakładce Ustawienia.
 

2. W przypadku biura rachunkowego lub rozliczania kilku działalności klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy lub źródła przychodów.


wprowadzenie właścicieli

3. Po uzupełnieniu danych firmy należy wprowadzić wszystkich rozliczanych podatników, czyli właściciela lub wspólników firmy. W oknie głównym klikamy w przycisk Właściciele i po wejściu do okna wprowadzamy  nowego podatnika. Szczególnie zwracamy uwagę na zakładki Składki ZUS i Podatki. Czynności powtarzamy dla wszystkich współwłaścicieli.
 

4. W przypadku biura rachunkowego na liście właścicieli powinni się znaleźć właściciele i współwłaściciele wszystkich obsługiwanych firm oraz inni podatnicy rozliczani z przychodów z innych źródeł (np. najmu).


określenie udziałów

5. Po wprowadzeniu właścicieli musimy przypisać im udziały w poszczególnych firmach. W tym celu otwieramy ponownie okno Firmy i klikamy w przycisk .
 

6. W oknie Udziałowcy przypisujemy właścicieli firmy i określamy ich udziały. Udziały mogą być zmienne w różnych okresach.


 

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00