Instalacja i uruchomienie - R2księga | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
TEST
Znamy Twoje potrzeby

R2księga Szybki start

płyta instalacyjna1. Upewniamy się czy na twardym dysku jest przynajmniej 64MB wolnego miejsca.

2. Wkładamy firmową płytę z wersjami demonstracyjnymi do napędu CD-ROM.

3. Po ukazaniu się na ekranie obrazka z firmową płytą klikamy w pozycję R2księga.
 

Jeśli obraz płyty się nie ukaże, to z menu Start wybieramy komendę Uruchom, klikamy w przycisk Przeglądaj i z głównego folderu płyty wybieramy Instaluj.exe po czym klikamy Otwórz i OK.


instalacja programu4. Po kliknięciu w przycisk Dalej program zostanie automatycznie zainstalowany w folderze domyślnym. Jeśli chcemy określić własny folder docelowy lub w przypadku instalacji sieciowej wybieramy instalację szczegółową.

 

 


uruchomienie programu5. Aby uruchomić program klikamy

Start / Programy / RESET2 / R2księga / R2księga w.2.0x
(numer wersji może być inny).
 

6. Aby wydrukować instrukcję obsługi
(jeśli jej nie mamy) klikamy
Start / Programy / RESET2 / R2księga / R2księga - Instrukcja.


wczytywanie licencji

7. Przy pierwszym uruchomieniu wczytujemy licencję z płyty instalacyjnej lub internetu albo rejestrujemy wersję DEMO lub START. W przypadku wersji demonstracyjnej możemy od razu określić jej konfigurację (przycisk Konfiguracja).
 

UWAGA. Licencję możemy wczytać później (po zakupie programu), nie tracąc danych wprowadzonych w czasie pracy na wersji demonstracyjnej.

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00