Rozpoczęcie pracy - R2fk | RESET2 RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu
TEST
Znamy Twoje potrzeby

R2fk Szybki start

dane firmy 1. Przed rozpoczęciem pracy należy uzupełnić dane firmy. Po kliknięciu w przycisk Firmy pojawi się okno z listą firm. Klikamy na zakładkę Pozycja i wypełniamy wszystkie dane. Szczególną uwagę należy zwrócić na pola: Rodzaj podatnika i Rozliczenia oraz na wszystkie parametry na zakładce Ustawienia.
 

2. W przypadku biura rachunkowego lub rozliczania kilku działalności klawiszem Ins wprowadzamy dodatkowe firmy lub źródła przychodów.


wprowadzenie właścicieli
3. W przypadku osób prawnych lub jednostek budżetowych przechodzimy od razu do zakładania planu kont (punkt 7), natomiast e przypadku osób fizycznych oraz spółek osobowych wprowadzamy wszystkich rozliczanych podatników, czyli właściciela lub wspólników firmy. W oknie głównym klikamy w przycisk Właściciele i po wejściu do okna wprowadzamy nowego podatnika. Szczególnie zwracamy uwagę na zakładki Składki ZUS i Podatki. Czynności powtarzamy dla wszystkich współwłaścicieli.
 

4. W przypadku biura rachunkowego na liście właścicieli powinni się znaleźć właściciele i współwłaściciele wszystkich obsługiwanych firm oraz inni podatnicy rozliczani z przychodów z innych źródeł (np. najmu).


określenie udziałów 5. Po wprowadzeniu właścicieli musimy przypisać im udziały w poszczególnych firmach. W tym celu otwieramy ponownie okno Firmy i klikamy w przycisk .
 

 

6. W oknie Udziałowcy przypisujemy właścicieli firmy i określamy ich udziały. Udziały mogą być zmienne w różnych okresach.


plan kont
7. Otwieramy okno Plan kont i wprowadzamy zakładowy plan kont. Tworzymy konta syntetyczne i analityczne. Na kontach analitycznych można bezpośrednio księgować. Konta syntetyczne zliczają salda podległych im kont analitycznych oraz innych syntetycznych.

 

 


plan kont
8. W menu głównym wybieramy pozycję Ustawienia - Ustawienia kont i wprowadzamy parametry zapewniające prawidłowe dekretowanie wprowadzonych dokumentów.

 

 

 


rejestry ksiegowe
9. W menu głównym wybieramy pozycję Ustawienia - Rejestry księgowe i określamy zestaw rejestrów, w których będziemy księgować.

 

Program nie jest już dostępny
w sprzedaży dla nowych klientów.


Masz pytania?
22 455 56 00