Wersja 10.x systemu R2płatnikPRO już w sprzedaży - Reset2 producent oprogramowania RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Aktualności

10
PAŹ2017

Wersja 10.x systemu R2płatnikPRO już w sprzedaży

Od października 2017 wchodzi do sprzedaży wersja 10 systemu R2płatnikPRO.  Wersja 10 oferuje nowy standard dotyczący interfejsu użytkownika, szybkości pracy oraz posiada wiele nowych ciekawych funkcjonalności.

Charakter aktualnie oferowanego systemu R2płatnikPRO w.10x to:

  1. Interfejs użytkownika - nowe intuicyjne ikony i zwarty układ w jednym oknie, dotychczasowy układ wielookienkowy można uzyskać w menu Środowisko – Interfejs – Układ – Ruchome okna, w polu Interfejs można wypróbować inne układy kolorystyczne, interfejs Windows oznacza standardową kolorystykę aktualnego systemu operacyjnego.
  2. Szybkość pracy – większość operacji wykonuje się 10% szybciej, dodatkowo seryjne operacje (np. naliczanie listy płac, seryjne wypełnianie kart pracy) można przyspieszyć, włączając w środowisku na zakładce Zaawansowane opcję [X] Używaj wątków dla długich operacji.
  3. Wersja Unicode’owa – oznacza możliwość uruchomienia R2płatnika na niepolskiej wersji Windows
  4. Nowe funkcjonalności, pozwalające:
    • zdefiniować własne powiadomienia użytkownika (menu Ustawienia-Powiadomienia użytkownika), przypominające o wysyłce raportu do ZUS, rozliczeniu podatku itp.
    • utworzyć okno startowe z własnymi zestawieniami SQL wykonywanymi po starcie programu, obrazującymi np. ilość zatrudnionych pracowników na umowy o pracę i umowy cywilnoprawne, w tym upływające terminy badań lekarskich, kursów BHP i umów na czas określony, w przypadku biura rachunkowego może to być wykaz pracowników we wszystkich obsługiwanych firmach
    • rozszerzyć strukturę pracowników o kolejny poziom / przekrój (menu Ustawienia kadrowe / Zaawansowane [X]Włącz strukturę pracodawców) wszystkie zestawienia będą miały dodatkowy filtr Od pracodawcy / Do pracodawcy, pracodawców uzupełniamy w aktualnym zatrudnieniu
    • wiele innych funkcji, których pełny wykaz można znaleźć w historii zmian


pro10

 

Wszystkie niezbędne aktualizacje (pity, zmiany przepisów) będą prowadzone równolegle zarówno w wersji 3.xx, jak i 10.x, tak więc przejście na wersję 10 nie jest konieczne. Niemniej jednak wszelkie nowe funkcjonalności będą implementowane już tylko w wersji 10.x. Skorzystanie ze standardów wersji 10 wymaga wykupienia rozszerzenia licencji.

Aktualizacja do wersji 10.x polega na zainstalowaniu nowego programu z instalacyjnej wersji 10, wgraniu rozszerzonej licencji, utworzeniu nowej bazy danych i wykonaniu aktualizacji danych (menu Zbiory-Narzędzia-Odtwarzanie danych z archiwum), zarchiwizowanych wcześniej w wersji 3.xx (menu Zbiory-Archiwizacja).

Jeśli chodzi o serię STANDARD, to sprzedaż wersji 10.x rozpoczniemy w drugim kwartale 2018 roku.





Nasi klienci