Różnice w R2płatnik 10.x w stosunku do wersji 3.xx - Reset2 producent oprogramowania RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Aktualności

07
GRU2018

Różnice w R2płatnik 10.x w stosunku do wersji 3.xx

Podsumowanie dotychczasowych różnic oraz planowane zmiany w R2płatnik 10.x.

Szanowni Klienci,
zachęcamy do przechodzenia na nową wersję systemów rodziny R2płatnik. Dotychczasowe zmiany wykonane tylko w wersji 10 (zebrane z historii zmian) to:

  • w Ustawieniach kadrowych/Zaawansowane opcja 'Użyj historii działów w raportowaniu', która filtruje pracowników na zestawieniach wg działów w historii i podanej daty ('Na dzień')
  • narzędzie do wyszukiwania w menu (Menu/Widok/Szukaj w menu)
  • kodowanie Unicode w makietach (pozwala na stosowanie np. cyrylicy w dokumentach)
  • projekty w strukturze kosztów (Ustawienia płacowe/Inne/Włącz projekty w strukturze kosztów)
  • możliwość zaszyfrowania bazy danych (ADMIN, w trybie diagnostycznym Ustawienia/Środowisko/Szyfrowanie/Włącz szyfrowanie bazy i [Zaszyfruj bazę danych])
  • możliwość wygenerowania aktualnej instrukcji PDF
  • natywna obsługa plików PDF (nie wymagana drukarka PDF-XChange)
  • zestawienia SQL działają w oknach niemodalnych (wiele zestawień na ekranie)
  • wizard w definicji zestawień SQL
  • obsługa wielu monitorów
  • wielowątkowe wypełnianie kart pracy (Środowisko/Zaawansowane/Używaj wątków dla długich operacji)
  • wielowątkowe przeliczanie listy płac (Środowisko/Zaawansowane/Używaj wątków dla długich operacji)
  • interfejs użytkownika

Ogólnie w wersji 3.xx nie wszystkie nowości są implementowane, natomiast wykonywane są wszystkie niezbędne aktualizacje wynikające z przepisóww. W wersji 10.x wprowadzamy wszelkie aktualizacje, optymalizacje i nowe funkcjonalności. Skupiamy się również na takich rozwiązaniach, które odciążą dział kadrowo-płacowy poprzez przerzucenie wprowadzania danych na kierowników i pracowników, przykładowo planujemy:

  • obieg dokumentów do umów o pracę, czyli wprowadzanie zmiany warunków przez kierownika i akceptowanie przez dyrektora z informacją do działu płacowego
  • wnioski o zmianę danych wprowadzane przez pracowników i akceptowane przez dział kadrowy, na przykład zmiana dowodu osobistego, adresu, stanu cywilnego

W planach mamy również różne ciekawe pomysły na aplikacje mobilne, o czym będziemy informować na bieżąco.





Nasi klienci