Automatyczne zmiany danych pracowników poprzez portal www - Reset2 producent oprogramowania RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Aktualności

04
CZE2021

Automatyczne zmiany danych pracowników poprzez portal www

Wszelkie zmiany danych pracowników obecnie mogą odbywać się automatycznie, czyli wprowadzają je pracownicy na portalu dla pracowników wypełniając odpowiedni wniosek. Dział kadr już tylko zatwierdza wprowadzony wniosek, co znacznie redukuje ich czas pracy i ilość czynności, wykonywanych w tym dziale.

Wnioski o zmianę danych obejmują:

  •  zmianę stanu cywilnego i nazwiska
  •  zmianę dowodu osobistego i paszportu
  •  zmianę rachunku bankowego
  •  zmianę adresu (zameldowania/zamieszkania/do korespondencji/osoby zawiadamianej o wypadku)
  •  zmianę urzędu skarbowego

Wnioski wprowadzają pracownicy samodzielnie, natomist kierownicy lub dział kadr zatwierdza je na kilka sposobów:

  •  bezpośrednio z powiadomienia mailowego
  •  recznie w odpowiedniej grupie danych pracownika
  •  zbiorczo z okna startowego

Uruchomienie modułu wniosków polega na:

  •  włączeniu opcji [X]Włącz zapamiętywanie niektórych danych w historii (menu Ustawienia-Ustawienia kadrowe/Zaawansowane)
  •  udostępnieniu wybranych grup wniosków w środowisku WWW (po zalogowaniu się jako użytkownik o prawach administratora), w menu Ustawienia-Środowisko/Wnioski/Zmiana danych (np. [X]Dowód osobisty we Wnioski pracownika)
  •  włączeniu obiegu dokumentów, czyli powiadomień mailowych o wprowadzonym wniosku i ewentualnej akceptacji z linka (menu Ustawienia-Obieg dokumentów/PPM: Wstaw obieg zmiany danych)
  •  umożliwieniu zbiorczej akceptacji wniosków w oknie startowym poprzez pobranie odpowiedniego zestawienia SQL (w programie w menu Definicje-Definicje zestawień SQL kliknąć Pobierz zestawienie z serwisu HTTP i z listy wybrać 29! Wnioski o zmianę danych, następnie na zakładce Uprawnienia i parametry wpisać odpowiednią grupę praw dostępu, z której użytkownicy będą mogli przeglądać i akceptować wnioski o zmianę danych, np. Kierownicy)

wniosek o zmiane danych





Nasi klienci