Czas na podwyżki - R2płatnik 10.x zrobi je za Ciebie - Reset2 producent oprogramowania RESET2 Oprogramowanie
Strona używa plików cookies (tzw. ciasteczka) do przechowywania i uzyskiwania dostępu do tej informacji w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych.
Użytkownik wyraża zgodę oraz określa warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartej w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki.
Dowiedz się więcej odwiedzając strony:

Polityka Prywatności    Regulamin sklepu      Jak wyłączyć cookies?

Przejdź do serwisu

Aktualności

09
CZE2021

Czas na podwyżki - R2płatnik 10.x zrobi je za Ciebie

Najnowsze zmiany w module WWW umożliwiają kierownikom planowanie podwyżek, czyli wprowadzanie zmian warunków umowy. Wprowadzone wnioski muszą być zaakceptowane przez dyrektora, ale już ani on, ani dział HR nie musi ich samodzielnie przygotowywać. Wdrożenie wniosków o zmianę angaży redukuje czas pracy działu HR do minimum.

Uruchomienie planowania zmian angaży polega na:

  •  udostępnieniu ewidencji umów o pracę w portalu dla pracowników (menu Środowisko www / Dostęp / Zatrudnienie / Rozliczenia miesięczne [X]Umowy o pracę)
  •  włączeniu obiegu dokumentów (menu Ustawienia-Obieg dokumentów/PPM: Wstaw obieg umów o pracę)

Wniosek o zmianę angażu danego pracownika (podwyżki) przygotowuje samodzielnie poprzez moduł www (portal) jego kierownik lub przełożony. Informacja o wniosku trafia (w zależności od ustawień) do bezpośredniego przełożonego kierownika, dyrektora zakładu lub do działu HR. Akceptacja wniosku może odbywać się na kilka sposobów:

  •  bezpośrednio z otrzymanej informacji o wniosku (link w e-mailu)
  •  zmieniając status na zaakceptowany ręcznie we właściwej pozycji ewidencji angaży - może to być w samym programie lub w portalu
  •  zbiorczo z zestawienia planowanych zmian angaży w oknie startowym - dostępnym w portalu dla dyrektora lub przełożonego lub dostępnym w programie dla działu HR

Zmiana warunkow umowy

 

 

 





Nasi klienci