www.reset2.pl • Limit czasu zapytania
Strona 1 z 1

Limit czasu zapytania

: pt, 11 lutego 2022 12:05
autor: ksm
Witam,
uruchomienie programu R2Fk nie udaje się z powodu komunikatu "Nie można połączyć się z bazą danych R2X_fk na (local)\RESET2: (Upłynął limit czasu zapytania)."
Po czym uruchamia sie możliwość ustawienia połączenia i mimo wybrania poprawnych ustawień dostajemy ten sam komunikat a po nim "Wystąpił nieznany błąd............"
z informacją o programie antywirusowym, którego nie ma zamontowanego.

Na tym samym komputerze poprawnie uruchamia się R2Faktury jak i MS SQL Server Management Studio i dostęp do bazy jest jak najbardziej poprawny.

Re: Limit czasu zapytania

: śr, 16 lutego 2022 11:53
autor: Elzbam
Komunikat wskazuje na problemy z połączeniem aplikacji z bazą SQL. Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem tel.: 713 828 702.