R2księga - logowanie błędnym hasłem

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Paulina404
Posty: 112
Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39

R2księga - logowanie błędnym hasłem

Post autor: Paulina404 » pn, 04 października 2021 11:23

Dzień dobry, dziś podczas logowania swoim użytkownikiem do programu R2Księga wpisałam odruchowo złe hasło, zorientowałam się po wciśnięciu przycisku ENTER, ale program i tak się uruchomił. Poprosiłam innych użytkowników o sprawdzenie tego na swoich profilach i niestety zarówno brak hasła, jak i dowolna kombinacja znaków logują użytkownika do programu.
Awatar użytkownika
sławek
 
Posty: 735
Rejestracja: pn, 03 marca 2008 11:11
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: R2księga - logowanie błędnym hasłem

Post autor: sławek » pn, 04 października 2021 13:29

W przypadku wprowadzenia nieprawidłowego hasła (lub gdy hasła nie wprowadzono) zawsze pojawia się komunikat "Błędne hasło" i program NIE pozwala użytkownikowi się zalogować.

Osobną kwestią jest praca użytkowników dopuszczająca logowanie przy użyciu autoryzacji Windowsa (do włączenia w Zbiory - Wybór użytkowników). W tej sytuacji program może spytać albo o login i hasło, albo podstawi użytkownika windowsowego (niewymagającego hasła - włączony przy logowaniu checkbox "Zaloguj jako użytkownik Windows"). Jeśli logując się do programu wprowadzają Państwo najpierw hasło a potem zaznaczają Państwo opcję "Zaloguj jako użytkownik Windows" to jedna z tych operacji jest zbędna, ale w dalszym ciągu wszystko działa prawidłowo: poświadczenia które dają Państwu możliwość uruchomienia programu zostały wprowadzone przy logowaniu się do komputera/Windowsa.
Gdyby jednak uważali Państwo, że nie zaistniała u Państwa opisywana sytuacja - poprosimy o bezpośredni kontakt z działem serwisu pod numerem 71 38 28 702
ODPOWIEDZ