Dni urlopu i nadgodziny podstawiające się do listy płac
Dni urlopu i nadgodziny podstawiające się do listy płac
Gdzie i co ustawić, żeby się nie podstawiały? Bo liczba dni podstawia się "z kosmosu", a nadgodziny w ogóle nie powinny, gdyż stawka jest miesięczna wg umowy. Z góry dziękuję za pomoc.
Ewa J.
Sprawdzić wpisy w karcie urlopowej i miesięcznej karcie pracy. Najwidoczniej w programie są jakieś wpisy z innych okresów nie powiązane z żadną listą, a w związku z tym łapią się na bieżącą listę płac odhaczyć w nich opcję "uwzględnij na kolejnej liście"
Ostatnio zmieniony pn, 27 kwietnia 2009 11:19 przez Inez, łącznie zmieniany 1 raz.
Najprościej będzie usunąć tą osobę z bieżącej listy płac i w karcie urlopowej na starych wpisach odhaczyć opcję "uwzględnij na kolejnej liście".Sekwencja pisze:a jak to naprawić, tzn. powiązać wcześniejsze urlopy z odpowiadającymi im listami płac? Bo faktycznie tak jest
Co masz w miesięcznej karcie pracy? Pewnie jest zaznaczona opcja "wylicz nadgodziny", która porównuje godziny nominalne z rzeczywistymi i wylicza różnicę. Może coś nie tak jest w nominałach, a może rzeczywiście masz wpisane nadgodziny?Sekwencja pisze:I co z nadgodzinami? Tzn. skąd się one podstawiają, jeśli nikt z pracowników nie ma stawek godzinowych tylko miesięczne i pracują po 8 godzin dziennie?