www.reset2.pl • BŁĘDY PRZY OREKTACH W KARCIE ZASIŁOWEJ.
Strona 1 z 1

BŁĘDY PRZY OREKTACH W KARCIE ZASIŁOWEJ.

: pn, 14 listopada 2022 9:47
autor: KAROLINA FISAHN
Witam,
występuję błąd podczas korekt w karcie zasiłkowej.
Pracownik od 9 sierpnia przebywał na zwolnieniu lekarskim. Zwolnienie było do 30.09. Po powrocie do pracy zgłasza wypadek w pracy. Zwolnienie na którym przebywała od 9.08-30.09 było zatem zwolnieniem chorobowym wypadkowym. Należy wykonać korektę zwolnienia od9.08 do 30.09. wykonujemy korektę zgodnie z instrukcją:
..." III. Zmiana rodzaju chorobowego.

Podczas naliczania wynagrodzeń ujęto zwolnienie lekarskie jako chorobowe 80% a później okazało się (na podstawie protokołu wypadkowego), że powinno być chorobowe wypadkowe 100%. Przypadek taki należy rozwiązać następująco:"... korzystamy z wariantu II - czyli "Jeśli lista została już zamknięta i wypłacona:"

Korekta obejmuje okres od 9.08 do 30.09 - korekta rodzaju zwolnienia dokładnie tak jak opisano to w instrukcji.
Program w okresie od 9.08. do 14.09 wykonuje korekty prawidłowo. Natomiast przy zwolnieniu od 15-30.09 wykonuje je nieprawidłowo:
1. rozbija zwolnienie lekarskie na 14 dni i resztę - błąd gdyż jest to wypadkowe 100 zatem nie może tak robić -tym samym błędnie koryguje kwotę chorobowego
2. zmienia okres zwolnienia lekarskiego i kończy je 29.09 - zwolnienie trwało do 30.09
3. ponadto błędnie zaznacza wskazany okres w karcie pracy jako "chorobowe wypadkowe - wynagrodzenie za czas choroby 80%"

Kilkukrotnie wykonywaliśmy wszystkie czynności zgodnie z instrukcją niestety za każdym razem korekta jest błędna.
Dlaczego.
W załączeniu przesyłam screeny poszczególnych kroków wraz z opisem.
Proszę o odpowiedź.
Karolina Fisahn

Re: BŁĘDY PRZY OREKTACH W KARCIE ZASIŁOWEJ.

: czw, 17 listopada 2022 11:44
autor: KAROLINA FISAHN
Witam,
czy jest szansa że ktoś z firmy może pochylić się nad problemem i udzielić odpowiedzi.
Karolina Fisahn

Re: BŁĘDY PRZY OREKTACH W KARCIE ZASIŁOWEJ.

: śr, 23 listopada 2022 13:38
autor: NA
Uprzejmie informujemy, że zagadnienia takie kwalifikują się do zgłaszania ich poprzez telefoniczny kontakt z pomocą techniczną lub poprzez system obsługi zgłoszeń. Forum nie jest przeznaczone do analizowania takich obszernych problemów.

https://online.reset2.pl/obsluga-klient ... -serwisowe