Wydruki wszystkie

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
zefirek
Posty: 66
Rejestracja: pn, 11 marca 2019 21:42

Wydruki wszystkie

Post autor: zefirek » sob, 04 czerwca 2022 12:39

Po aktualizacji do wersji 10.00.79 nie mogę NIC wydrukować, przemieli i nie otwiera okna z wydrukiem (podglądem). Gdzie szukać błędu?
Ywaksal
Posty: 3
Rejestracja: śr, 20 lutego 2019 17:19

Re: Wydruki wszystkie

Post autor: Ywaksal » pn, 06 czerwca 2022 16:45

Od poprzedniej wersji 10.00.78 mamy podobny problem z wyświetlaniem Okna startowego (po kilku minutach mielenia wyskakiwało okienko błędu)
Jako rozwiązanie tymczasowe pomogło usunięcie raportów:
27! Obecność w dziale
30! Wnioski o zmianę angażu.
Z tego co zaobserwowałem za zwieszenie odpowiadał ten 27!, 30! wyrzucał tylko błąd.
agnieszka_ng
Posty: 31
Rejestracja: śr, 20 stycznia 2016 9:28

Re: Wydruki wszystkie

Post autor: agnieszka_ng » śr, 08 czerwca 2022 11:55

ja też mam taki problem, przy wydrukach pojawia się następujący komunikat:
"Wystąpił nieznany błąd:
(Access violation at address 03233E04 in module 'RPlatnik10.exe'. Read of address 00000048)
Zamknij program i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał skontaktuj się dealerem lub producentem programu".

Proszę naprawcie problem, nie idzie pracować.
Awatar użytkownika
maciejg
 
Posty: 90
Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Wydruki wszystkie

Post autor: maciejg » pn, 13 czerwca 2022 13:08

Forum dyskusyjne służy przede wszystkim do wymiany doświadczeń między użytkownikami naszego oprogramowania.
Posiadam aktualizację 78 i 79 w dwóch różnych programach u mnie ten problem nie występuje.

Jeśli zależy Państwu na szybkim uzyskaniu pomocy technicznej prosimy o kontakt z działem pomocy technicznej:
tel. +48 713 828 700 lub zakładając sprawę serwisową w panelu klienta. ( pomoc > serwis online )

Jeśli problem będzie leżał po naszej stronie naprawimy to w aktualizacji, na ten moment mam za mało informacji jak wywołać ten błąd.
ODPOWIEDZ