Import z Symfonii

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
KFP
Posty: 25
Rejestracja: śr, 11 maja 2022 10:43

Import z Symfonii

Post autor: KFP » śr, 11 maja 2022 18:03

Zmiany w wersji 10.00.76 (28.02.2022)
- import danych kadrowych i płacowych z Symfonii

Czy to import z Symfonii Kadr i Płac ERP, Symfonia eksportuje te dane do xml, ale nie widzę w r2Płanik PRO w którym miejscu miałbym to zaimportować? Czy ktoś pokieruje/podpowie?
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Import z Symfonii

Post autor: NA » śr, 25 maja 2022 16:05

W najnowszej aktualizacji programu proszę sprawdzić w menu zbiory/import danych/import danych z Symfonii.
KFP
Posty: 25
Rejestracja: śr, 11 maja 2022 10:43

Re: Import z Symfonii

Post autor: KFP » ndz, 29 maja 2022 9:11

Dziękuje bardzo. Narzędzie super pomocne. Import trwa a w między czasie takie spostrzeżenia.
Najczęściej pojawiają się błędy przy imporcie z Urzędami Skarbowymi, zajęciami komorniczymi i zgłoszeniami ZUS i kartami zasiłkowymi. Zakładam że te 3 pierwsze to może być wina jakiś błędów w bazach symfonii, to nie jest duży problem te rzeczy można dopisać, natomiast import po napotkaniu problemu zostaje przerwany i już nie importuje kolejnych pracowników i trzeba odpalać import ponownie nie uwzględniając błędnych pozycji. Program mógłby kontynuować import generując tylko w którym punkcie napotkał błąd.

Przy kartach zasiłkowych jest inaczej. Błąd (Bo): Rekord został zmieniony przez innego użytkownika (nie można zlokalizować wiersza do aktualizacji. Niektóre wartości mogły ulec zmianie od ostatniego odczytu)
Błąd występuje po "podstawy do chorobowego" a przed kolejnym pracownikiem, ale ponowny import przechodzi dalej do następnego pracownika i u następnego znowu pojawia się ten błąd, znowu ponawiam import i tak tyle razy u ilu pracowników napotka problem. Po takim wielokrotnym imporcie (tylko kart zasiłkowych) u pierwszych pracowników z listy są powielone pozycje kart zasiłkowych. Jak je wszystkie usunę i puszczę import kart zasiłkowych jeszcze raz, to import przebiega już bez błędów dla wszystkich pracowników.
ODPOWIEDZ