ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Jak kolega pisał cmentarz

Post autor: Grzegorz » pn, 01 sierpnia 2022 22:00

Witam nie wiem skąd są ci eksperci z symfonii ale mam wrażenie, że siedzą sobie w Warszawce mają światłowody i myślą, że wszędzie tak jest otóż Panie i Panowie na prowincji, a tu jest dużo firm Internet nie maluje się tak kolorowo, gdzieś go nie ma lub jest osiągalny ale tylko radiowo lub sieć komórkowa ale bez jakiegoś G nie znam się do końca na tym. Polecanie chmury to jakaś fikcja nawet tego nie próbujcie tylko aplikacje zainstalowane na kompie mają jakąś szansę, kopia może gdzieś tam na koncie google lub inna chmurka ale to wszystko. Jak od Pani z symfonii usłyszałem, że ma mi klient skanować dokumenty to zapraszam do realiów nawet ich nie chcą układać datami i co ......... Pogrążajcie się dalej w tej symfonii macie na tacy Restet i średniego klienta a wy zabijacie program gdzie jest potrzebna tylko jego aktualizacja do nowych zmian w każdym calu wyprzedza wasze produkty symfonii, może za 10 lat sami dojdziecie do tego ale stracicie klientów przez wasz upór. No cóż ja już mam 2 produkty podobne do reseta niestety nie tak dobre, ale na symfonię nie przejdę i inni na pewno też nie. Szukałem innych rozwiązań od symfonii abym teraz do niej wrócił nigdy, ktoś na forum pisał co na to UOKiK może ktoś zwróci ich uwagę przecież wykupili Polską firmę i wciskają droższe i gorsze oprogramowanie klientom pozbywając się konkurencji.
Profit
Posty: 32
Rejestracja: śr, 10 lutego 2016 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Profit » wt, 02 sierpnia 2022 14:00

Grzegorz pisze:
pn, 01 sierpnia 2022 22:00
Witam nie wiem skąd są ci eksperci z symfonii ale mam wrażenie, że siedzą sobie w Warszawce mają światłowody i myślą, że .....
Podpisuję się wszystkimi kończynami pod całym postem i sama już myślałam o UOKiKu :twisted:
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Dokąd? Na cmentarz....

Post autor: Ekspert Symfonii » śr, 03 sierpnia 2022 9:41

jerzy77 pisze:
czw, 28 lipca 2022 14:28
raphicc pisze:
wt, 14 czerwca 2022 17:46
W którą stronę idzie planowana ewolucja programu po połączeniu firm czy bardziej w kierunku RESET czy SYMFONIA? Do kiedy będzie po staremu
W którą stronę? W stronę najbliższego cmentarza. To klasyczne wykupienie konkurencji mające na celu nie rozszerzenie oferty czy wykorzystanie wiedzy i doświadczenia, a jedynie pozwalające stosować zawyżone ceny na swój miernej jakości produkt. Zapytałem ile kosztuje "przyjemność" korzystania z Symfonii w maksymalnie okrojonej wersji "ekonomicznej" (nie ma nawet środków trwałych...), Usłyszałem że dla obsługi jednej firmy, przez jednego użytkownika same aktualizacje to przeszło 1000 zł rocznie. I tu podziękowałem za dalszą rozmowę.

Teraz liczę na to, że na forum (jak nie tym, to innym) znajdę jakąś podpowiedź na co warto się przenieść?
Szanowny Panie,

odnosząc się do kwestii finansowych: do obsługi pełnych ksiąg rachunkowych dedykowane jest rozwiązanie Symfonia Finanse i Księgowość, które dla klientów R2fk i R2firma jest dostępne od 540 zł.

Wiedza i doświadczenie pracowników Reset2 pozostają z nami, w Symfonii. R2Płatnik stał się integralną częścią oferty Symfonii, a z Klientami pracuje ten sam zespół konsultantów/wdrożeniowców oraz ci sami Partnerzy.

Jesteśmy na etapie dynamicznego rozwoju i również dzięki połączeniu z Reset2 chcemy oferować najlepsze rozwiązania na rynku. Obecnie w ofercie Symfonii znajdują się rozwiązania wspierające wiele obszarów biznesowych i dające większe możliwości integracji z innymi systemami, co wpływa na optymalizację pracy firmy i pozwala na łatwiejszy rozwój. Za kilka miesięcy wchodzi obowiązkowy KSeF, który w ofercie Symfonii jest obsłużony bardziej kompleksowo niż w Reset2.

Wierzymy, że oferta Symfonii będzie dla Państwa interesująca i odpowie na Państwa potrzeby, aby to ułatwić dla Klientów Reset2 rozwiązania z oferty Symfonii są dostępne w cenach korzystniejszych niż standardowe.
Pozdrawiamy, zespół Symfonii
Greg81
Posty: 11
Rejestracja: wt, 03 kwietnia 2018 13:58

Re: Dokąd? Na cmentarz....

Post autor: Greg81 » śr, 03 sierpnia 2022 11:11

Ekspert Symfonii pisze:
śr, 03 sierpnia 2022 9:41

Za kilka miesięcy wchodzi obowiązkowy KSeF, który w ofercie Symfonii jest obsłużony bardziej kompleksowo niż w Reset2.
Obowiązkowy KSeF ma zostać przesunięty o rok - ma obowiązywać od 01-01-2024.
KFP
Posty: 25
Rejestracja: śr, 11 maja 2022 10:43

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: KFP » śr, 03 sierpnia 2022 11:22

A w Symfonii będzie jako osobny moduł, który pewnie będzie miał osobny cennik. To nie pierwszy taki dodatek.
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Jak kolega pisał cmentarz

Post autor: Ekspert Symfonii » pt, 05 sierpnia 2022 9:31

Grzegorz pisze:
pn, 01 sierpnia 2022 22:00
Witam nie wiem skąd są ci eksperci z symfonii ale mam wrażenie, że siedzą sobie w Warszawce mają światłowody i myślą, że wszędzie tak jest otóż Panie i Panowie na prowincji, a tu jest dużo firm Internet nie maluje się tak kolorowo, gdzieś go nie ma lub jest osiągalny ale tylko radiowo lub sieć komórkowa ale bez jakiegoś G nie znam się do końca na tym. Polecanie chmury to jakaś fikcja nawet tego nie próbujcie tylko aplikacje zainstalowane na kompie mają jakąś szansę, kopia może gdzieś tam na koncie google lub inna chmurka ale to wszystko. Jak od Pani z symfonii usłyszałem, że ma mi klient skanować dokumenty to zapraszam do realiów nawet ich nie chcą układać datami i co ......... Pogrążajcie się dalej w tej symfonii macie na tacy Restet i średniego klienta a wy zabijacie program gdzie jest potrzebna tylko jego aktualizacja do nowych zmian w każdym calu wyprzedza wasze produkty symfonii, może za 10 lat sami dojdziecie do tego ale stracicie klientów przez wasz upór. No cóż ja już mam 2 produkty podobne do reseta niestety nie tak dobre, ale na symfonię nie przejdę i inni na pewno też nie. Szukałem innych rozwiązań od symfonii abym teraz do niej wrócił nigdy, ktoś na forum pisał co na to UOKiK może ktoś zwróci ich uwagę przecież wykupili Polską firmę i wciskają droższe i gorsze oprogramowanie klientom pozbywając się konkurencji.
Szanowni Państwo,

tworząc Symfonia eBiuro przeprowadziliśmy badania, jak działa narzędzie przy różnych prędkościach połączenia internetowego. Ich wyniki pokazują, że nawet korzystając z niskiej jakości połączenia internetowego możliwe jest korzystanie z Symfonia eBiuro. Przykładowo, wygenerowanie pdf faktury przy niskiej prędkości łącza 1.28/0.32 Mbps zajmuje około 4s., natomiast przy 8/2 Mbps – 2,91s. Szybkość łączy internetowych nie zależy od wielkości miasta. W ostatnich latach, gdy praca zdalna zyskała na popularności, infrastruktura oraz wydolność transferu danych sukcesywnie rosły. Decyzja należy do Państwa, ale warto też zwrócić uwagę na inny korzystny aspekt rozwiązań online – ich aktualizacje będą automatyczne, co kilkanaście dni, bez konieczności działań ze strony Użytkowników.

Pozdrawiamy,

Zespół Symfonii
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » pt, 05 sierpnia 2022 17:43

Witam znowu piszecie o tym co chcecie przekazać, pierwsza odpowiedź może i dynamicznie się rozwijacie ale po pierwsze nie proponujecie zamienników tylko inne programy piszę po raz kolejny może w końcu ktoś przeczyta ze zrozumieniem za produkt R2FK podkreślam jeden program nie 3 symfoniowe nie macie zamiennika, a więc o co chodzi z tą waszą bogatą ofertą po prosty nie macie takiego produktu w waszej szerokiej ofercie. Po drugie z togo co się zorientowałem to specjalistów z resteta na pokładzie symfonii macie coraz mniej jestem ciekaw dlaczego, aż się ciśnie porównanie do tonącego okrętu. Po trzecie zostawiacie tylko 1 produkt z szerokiej gamy reset czyli płatnika bo swojego od lat macie do kitu ktoś to zauważył szkoda, że nie widzi tego na innych produktach. Drugi post online ja zapraszam w teren, nie analiza jestem ciekaw dla kogo i przez kogo wykonana, pokaże wam tereny gdzie nie ma zasięgu komórkowego do rozmów, a co tu mowa o internecie. Poza tym facebook i inni mieli wyciek danych osobowych może mniej istotnych jak dane finansowe spółek, wolę mieć to u siebie niż gdzieś na nie wiadomo jakich serwerach nie wiadomo w jakim kraju, gdzie prawo zarządzania danymi może być dużo inne od naszego. Pozdrawiam proszę czytać ze zrozumieniem, a tak na marginesie ostatnia wasza awaria jest dziwna. Testuję programy innych firm i dane z ceidg się pobierają a wy eksperci z symfonii sobie nie radzicie........ o co tu chodzi czyżby zabrakło pracownika nie eksperta z reset. DZIWNE może już wprowadzacie utrudnienia w funkcjonowaniu reseta aby zniechęcić do jego używania, ale zapewniam nie spowoduje to zwiększenia chęci do programów symfonii raczej konkurencja się ucieszy tak jak pisałem są już oferty na rynku dla klientów reset 50% rabatu.
lgorek
Posty: 234
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: Dokąd? Na cmentarz....

Post autor: lgorek » ndz, 07 sierpnia 2022 23:04

Ekspert Symfonii pisze:
śr, 03 sierpnia 2022 9:41


Jesteśmy na etapie dynamicznego rozwoju i również dzięki połączeniu z Reset2 chcemy oferować najlepsze rozwiązania na rynku. Obecnie w ofercie Symfonii znajdują się rozwiązania wspierające wiele obszarów biznesowych i dające większe możliwości integracji z innymi systemami, co wpływa na optymalizację pracy firmy i pozwala na łatwiejszy rozwój. Za kilka miesięcy wchodzi obowiązkowy KSeF, który w ofercie Symfonii jest obsłużony bardziej kompleksowo niż w Reset2.
Jaki dynamiczny rozwój ?!?, chyba przez przejmowanie konkurencji. Tak chcecie wspierać (czyt. zarabiać na) wiele obszarów biznesu. KSeF wejdzie ale tylko dla nielicznych lub co będą chcieli wejść jak to jest z PPK. Nie mogą zmusić ludzi aby nagle drukowali faktury na komputerze jak całe życie pisali ręcznie. Nie wyobrażam sobie aby 70 letni właściciel nagle kupił komputer i drukarkę, woli zamknąć firmę.

Inna sprawa przed KSeF będoą wybory i zapewne będzie mnóstwo zmian przed i po.

Wasza oferta jest taka że jej nie ma. Ja już szukam nowego programu i nie tylko ja ponieważ zaprzyjaźnione biura też szukają. W rozmowie z osobami co korzystają obecnie z Reseta to powiedzieli że gdyby R2księga była dalej aktualizowane spokojnie są w stanie dać 2500 zł rocznie.

Wg mnie RESET2 zamiast porozmawiać z klientami przez sprzedażą to inaczej by było, ponieważ wiedząc to co teraz to pewnie by nie sprzedał firmy,
Biznesplus
Posty: 44
Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Biznesplus » pn, 08 sierpnia 2022 11:30

Ja już zdecydowałem że kategorycznie NIE PRZEJDĘ na Symfonię nawet gdybyście mi dopłacali.

Dlaczego? Bo raz że pracowałem kiedyś na symfonii i byłą do bani a dwa że czuję się OSZUKANY! Zapewnialiście przy połączeniu, że obie linie będą równocześnie rozwijane a teraz na ostatnią chwilę w zasadzie (na kilka m-cy przed końcem roku) informacja że nie będzie aktualizacji. I nie bredźcie że będą do lipca bo kto sobie wyobraża w połowie roku zmieniać program dla całego biura? Musimy to zrobić od stycznia i muszę wyłożyć kilka tysięcy extra na nowe oprogramowanie.

W piątek miałem prezentację konkurencji, są pewne braki funkcji które Reset2 miał ale jestem na 99% pewien ze ich biorę i szczerze mówiąc zaczynam rozglądać się też za innym programem kadrowo-płacowym bo już Wam nie wierzę że drugi raz nie zrobicie takiego samego numeru.

Ktoś zasugerował zgłoszenie do UOKIK. Ja też chętnie się podpiszę bo to zakrawa o oszustwo!
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » wt, 09 sierpnia 2022 11:36

Grzegorz pisze:
pt, 05 sierpnia 2022 17:43
Witam znowu piszecie o tym co chcecie przekazać, pierwsza odpowiedź może i dynamicznie się rozwijacie ale po pierwsze nie proponujecie zamienników tylko inne programy piszę po raz kolejny może w końcu ktoś przeczyta ze zrozumieniem za produkt R2FK podkreślam jeden program nie 3 symfoniowe nie macie zamiennika, a więc o co chodzi z tą waszą bogatą ofertą po prosty nie macie takiego produktu w waszej szerokiej ofercie. Po drugie z togo co się zorientowałem to specjalistów z resteta na pokładzie symfonii macie coraz mniej jestem ciekaw dlaczego, aż się ciśnie porównanie do tonącego okrętu. Po trzecie zostawiacie tylko 1 produkt z szerokiej gamy reset czyli płatnika bo swojego od lat macie do kitu ktoś to zauważył szkoda, że nie widzi tego na innych produktach. Drugi post online ja zapraszam w teren, nie analiza jestem ciekaw dla kogo i przez kogo wykonana, pokaże wam tereny gdzie nie ma zasięgu komórkowego do rozmów, a co tu mowa o internecie. Poza tym facebook i inni mieli wyciek danych osobowych może mniej istotnych jak dane finansowe spółek, wolę mieć to u siebie niż gdzieś na nie wiadomo jakich serwerach nie wiadomo w jakim kraju, gdzie prawo zarządzania danymi może być dużo inne od naszego. Pozdrawiam proszę czytać ze zrozumieniem, a tak na marginesie ostatnia wasza awaria jest dziwna. Testuję programy innych firm i dane z ceidg się pobierają a wy eksperci z symfonii sobie nie radzicie........ o co tu chodzi czyżby zabrakło pracownika nie eksperta z reset. DZIWNE może już wprowadzacie utrudnienia w funkcjonowaniu reseta aby zniechęcić do jego używania, ale zapewniam nie spowoduje to zwiększenia chęci do programów symfonii raczej konkurencja się ucieszy tak jak pisałem są już oferty na rynku dla klientów reset 50% rabatu.
Szanowni Państwo,
Program Reset2 został faktycznie zastąpiony trzema rozwiązaniami Symfonii - są to jedne z najczęściej wybieranych produktów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych na rynku. Nasi eksperci od 25 lat pracują nad ciągłym rozwojem naszych produktów oraz bieżącym dostosowaniem ich do zmian prawnych, a z Klientami współpracuje dedykowany zespół konsultantów i wdrożeniowców. Programy Symfonii są ze sobą zintegrowane, a pobieranie danych jest zautomatyzowane, szybkie i intuicyjne.

Błąd pobierania danych, o których Pan wspomina, wynika z zablokowania przez Ministerstwo Finansów dostępu do API, który umożliwia weryfikację statusu VAT kontrahentów. Przygotowaliśmy instrukcję na forum R2 oraz w centrum pomocy Symfonii, która tłumaczy, jak obejść problem. Dopóki MF nie rozwiąże problemu, sugerujemy korzystać z tych zaleceń. Oficjalny komunikat MF znajduje się tutaj: Utrudnienia w korzystaniu z API sprawdzenia statusu podmiotu w VAT (podatki.gov.pl)

Symfonia podjęła decyzję o wprowadzeniu nowych technologii, które umożliwiają szybszy i bardziej elastyczny rozwój produktów w odpowiedzi na oczekiwania naszych klientów i coraz częstsze zmiany prawne, które muszą być wdrażane w bardzo krótkim czasie. Przygotowujemy się także do obowiązkowego KSeF, a tu oferta Symfonii jest bardzo kompleksowa. Robimy wszystko, by wraz z wejściem KseF praca naszych klientów była łatwiejsza, zoptymalizowana i kompleksowa.

Dodatkowo, dla klientów Reset2 udostępniliśmy dedykowaną infolinię 22 455 56 33, gdzie odpowiemy na wszystkie pytania dotyczące przejścia na rozwiązania Symfonii. Klientom, którzy będą pracować na rozwiązaniach Symfonii, udostępniamy na start abonament do Akademii Symfonii Mini, gdzie będą mieli Państwo możliwość bezpłatnie zapoznać się z naszymi produktami, korzystając ze szkoleń dedykowanych naszym produktom. Z przykładowymi szkoleniami mogą się Państwo zapoznać na platformie szkoleniowej: akademiasymfonii.pl.

Pozdrawiamy,

Zespół Symfonii
alicja_f1
Posty: 5
Rejestracja: wt, 20 lipca 2021 15:33

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: alicja_f1 » śr, 10 sierpnia 2022 8:57

Szanowni Eksperci Symfonii,
Państwo chyba nie czytacie ze zrozumieniem co my tutaj piszemy na forum, macie jak na tacy podane spostrzeżenia osób, które znają te programy, użytkują na codzień już długie lata a i tak jak mantrę powtarzacie swoje zdanie. Wklejacie odpowiedź w kilku wątkach ta samą co świadczy też dobitnie, że "macie nas gdzieś".
A wystarczyło zrobić krótką ankietę wśród użytkowników R2Księgo co by wybrali - Symfonia czy R2 - jestem przekonana, że 100% byłoby za R2.
Ja nie czekam do lipca 2023 bo zmiana programu w środku roku to chyba każdy głupi wie, że nie ma sensu. Program mam już kupiony z innej firmy i od stycznia zaczynam a teraz czas na naukę do końca roku. I moim zdaniem 99% użytkowników R2Księgi tak zrobi.
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » śr, 10 sierpnia 2022 11:41

Potwierdzam w 100% wypowiedź koleżanki nie czytają ze zrozumieniem piszą jakieś swoje wylkepane bajeczki, ja też już wybrałem program i pewnie zaskoczę nie jest to symfonia haha jeszcze tylko zastanawiam się nad płatnikiem bo znając symfonię to coś wymyślą albo z ceną albo z samym programem, a w pakiecie mam dużo tańszy zakup.
lgorek
Posty: 234
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: lgorek » śr, 10 sierpnia 2022 14:20

To dodam jeszcze że symfonia dla swoich klientów przygotowała oświadczenie o tym żeby przedłużyć wsparcie do końca 2023 (link poniżej). Teraz dokładnie widać jak zostali potraktowani klienci RESET2, jestem ciekawy czy byli właściciele R2 widzą co się dzieje i czy tego chcieli z ich klientami.

https://symfonia.pl/przeluzenie-mkp#kontakt
KFP
Posty: 25
Rejestracja: śr, 11 maja 2022 10:43

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: KFP » czw, 11 sierpnia 2022 8:14

Ekspert Symfonii pisze:
wt, 09 sierpnia 2022 11:36
Program Reset2 został faktycznie zastąpiony trzema rozwiązaniami Symfonii - są to jedne z najczęściej wybieranych produktów finansowo-księgowych i kadrowo-płacowych na rynku.
Czy to znaczy, że R2Płatnik docelowo również zostanie zastąpiony symfonią Kadry i Płace? KIP Symfonii jest niedostosowany do bieżących przepisów, a dostosowanie go do nich kosztuje tyle co 4 licencję R2Płatnik Pro i to dla firmy która opłaca roczną subskrypcję za to żeby program był zgodny z przepisami.

Cały ekosystem symfonii jest ze sobą zintegrowany chyba, że obsługujesz wiele firm, to już się mocno komplikuje, a aktualizacja 100 baz KIP trwa cały dzień i musi być nadzorowana bo trzeba logować się do każdej firmy co jakiś czas kliknąć dalej.

A jeśli chodzi o ceny to trzeba mieć na uwadze że cena początkowa to nie wszystko:
W FK za moduł do MRK, historię zmian, za automatyczne przeksięgowania, za zaawansowaną obsługę wyciągów, za kalendarz, za KseF trzeba dopłacać.
W Kadrach lista płatnych dodatków jest większa to między innymi RCP, przypomnienia np o badaniach czy o końcach umów, wysyłanie e-maili, e-Teczka, import z płatnika, rozszerzony e-ZLA, integracja z PPK, import z excela
To wszystko w subskrypcji więc jak nie zapłacisz to nie masz dostępu nawet w trybie tylko do odczytu danych.

Za wsparcie techniczne trzeba dopłacać, indywidualne konsultacje to kilka miesięcy temu 350 zł/h, za szkolenia link do cennika już podał Ekspert.
Profit
Posty: 32
Rejestracja: śr, 10 lutego 2016 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Profit » czw, 11 sierpnia 2022 16:59

Szanowni Eksperci Symfonii
Prędzej bym sobie rękę odcięła niż skorzystała z Waszego produktu E-biuro (miałam do czynienia z Waszym oprogramowaniem i szybko zmobilizowałam ówczesnego pracodawcę do zmian) i jeżeli R2płatnik dla biur będzie dostępny tylko w wersji online to też z niego też zrezygnuję.

Wasza konkurencja już zaciera ręce i liczy zyski z powodu likwidacji produktów Reset2 i przejęcia klientów.

A E-biuro online to najgorszy pomysł stulecia - to właśnie biura rachunkowe z różnych względów, nie tylko bezpieczeństwa, ale i na przykład dostępu do danych do 6 lat potencjalnej kontroli czy żądania JPKów. A ja być może za 3 lata zakończę działalność, ale mogę zachować stacjonarne dane i udostępnić je klientom lub US. Kto mi albo moim klientom da dostęp do danych online po zakończeniu opłat abonamentowych?

Ale nawet gdybyście powyższy problem rozwiązali to i tak się przenoszę.

Jeżeli nie chcecie się pozbyć masy klientów to radziłabym zachować całą linię w niezmienionej postaci nawet bez prac rozwojowych, ale z koniecznymi podatkowo aktualizacjami czy aktualizacjami struktur JPK tylko dla obecnych klientów Reseta i za wyższe ceny - myślę że w ten sposób mielibyście jakieś szanse na zachowanie dużej liczby klientów.

Im szybciej się na to zdecydujecie tym lepiej dla Was. Jak możecie sobie tu poczytać niektórzy użytkownicy Reseta już zakupują inne oprogramowanie i z czasem będzie ich coraz więcej, a wtedy już nie będzie korzystnego dla Was odwrotu.


P.S.
Ekspert Symfonii pisze:
"...ale warto też zwrócić uwagę na inny korzystny aspekt rozwiązań online – ich aktualizacje będą automatyczne, co kilkanaście dni, bez konieczności działań ze strony Użytkowników."
Ha, ha, ha wielkie mi co - jakby aktualizacja w Resetach nie była łatwa i szybka. A te aktualizacje już co kilkanaście dni to pewnie poprawki błędów...
ODPOWIEDZ