ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Krasnal45
Posty: 14
Rejestracja: wt, 21 lutego 2017 20:21

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Krasnal45 » sob, 13 sierpnia 2022 21:56

Ja tylko krótko do tych najmniejszych, drobnych, często jednoosobowych firm, które kompletnie Reset2 zostawił na lodzie, a które we własnym zakresie prowadzą sobie księgowość Na PKPiR i wystawiają kilka/naście faktur miesięcznie. Drobny handel, usługi itp.
Przykre to bo byłem klientem Reseta ładnych kilka lat, a R2Księga i R2Faktury, były dla mnie programami idealnymi.
Przetestowałem sobie demo pewnego programu, pewnej firmy i... po dwóch dniach wykupiłem licencję. Jeżeli ktoś miał opanowane programy Reseta, z tym również, po krótkim zapoznaniu, nie będzie miał żadnych problemów. Program tańszy, intuicyjny, bardzo podobny w obsłudze, a o wiele bardziej rozbudowanych możliwościach i opcjach.
Cóż, do końca roku poprowadzę sobie obydwa programy równolegle, w nowym w tym czasie będę regularnie uzupełniał bazy o kontrahentów i towary, a od nowego roku płynnie przejdę już tylko na nowy program. W Symfonii niestety ale dla siebie ŻADNEJ opcji nie widzę.
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » wt, 16 sierpnia 2022 9:08

Biznesplus pisze:
pn, 08 sierpnia 2022 11:30
Ja już zdecydowałem że kategorycznie NIE PRZEJDĘ na Symfonię nawet gdybyście mi dopłacali.

Dlaczego? Bo raz że pracowałem kiedyś na symfonii i byłą do bani a dwa że czuję się OSZUKANY! Zapewnialiście przy połączeniu, że obie linie będą równocześnie rozwijane a teraz na ostatnią chwilę w zasadzie (na kilka m-cy przed końcem roku) informacja że nie będzie aktualizacji. I nie bredźcie że będą do lipca bo kto sobie wyobraża w połowie roku zmieniać program dla całego biura? Musimy to zrobić od stycznia i muszę wyłożyć kilka tysięcy extra na nowe oprogramowanie.

W piątek miałem prezentację konkurencji, są pewne braki funkcji które Reset2 miał ale jestem na 99% pewien ze ich biorę i szczerze mówiąc zaczynam rozglądać się też za innym programem kadrowo-płacowym bo już Wam nie wierzę że drugi raz nie zrobicie takiego samego numeru.

Ktoś zasugerował zgłoszenie do UOKIK. Ja też chętnie się podpiszę bo to zakrawa o oszustwo!

Szanowny Panie,

Decyzja o wygaszaniu programów R2fk, R2faktury, R2środki, R2księga oraz R2firma została podjęta. W ten sposób chcemy unowocześnić i ujednolicić ofertę, by tworzyć oprogramowanie, które będzie skalowalne i nowoczesne – to jest nasz cel na najbliższy czas.

Rozumiemy, że proces zmiany oprogramowania wymaga od Państwa poświęcenia czasu na naukę obsługi programu, dlatego też przygotowaliśmy kompleksowy pakiet wsparcia, który ułatwi przejście przez tę zmianę:
  • udostępniliśmy infolinię 22 455 56 33 (pon.-pt. 9.00-16.00) – odpowiadamy tam na wszystkie pytania dotyczące przejścia na rozwiązania Symfonii;
  • ofertę dla użytkowników programów Reset2;
  • narzędzia migracyjne przeznaczone do sprawnego, automatycznego przeniesienia danych, który ułatwi proces migracji. Przygotowujemy się do uruchomieniu pilotażu, dlatego rekrutujemy firmy, które chciałyby przetestować narzędzie już teraz;
  • udostępniliśmy na start abonament do Akademii Symfonii Mini, co daje Państwu możliwość bezpłatnie zapoznać się z naszymi produktami. Platforma szkoleniowa dostępna jest na stronie: akademiasymfonii.pl.
Zależy nam, by każdy klient podjął decyzję dotyczącą systemu, który będzie dla niego najlepszym wsparciem w codziennej pracy.

Wszystkie informacje są dostępne na stronie https://symfonia.pl/przejdzdonas. Zapraszamy do zapoznania się oraz do kontaktu bezpośredniego z nami.

Pozdrawiamy,

zespół Symfonii
Profit
Posty: 32
Rejestracja: śr, 10 lutego 2016 12:11
Lokalizacja: Warszawa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Profit » wt, 16 sierpnia 2022 15:14

Krasnal45 pisze:
sob, 13 sierpnia 2022 21:56
Ja tylko krótko do tych najmniejszych, drobnych, często jednoosobowych firm, które kompletnie Reset2 zostawił na lodzie........

Przetestowałem sobie demo pewnego programu, pewnej firmy i... po dwóch dniach wykupiłem licencję. Jeżeli ktoś miał opanowane programy Reseta, z tym również, po krótkim zapoznaniu, nie będzie miał żadnych problemów. Program tańszy, intuicyjny, bardzo podobny w obsłudze, a o wiele bardziej rozbudowanych możliwościach i opcjach......
Można poprosić na maila basmata@wp.pl namiary na ten nowy program?

Do wszystkich, którzy znaleźli fajne programy dla biur (kpir, ryczałt, faktury) - nie muszą być bardzo tanie, też bardzo poproszę o info (basmata@wp.pl)
BasiaR
Posty: 38
Rejestracja: pn, 11 lutego 2019 22:01

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: BasiaR » śr, 17 sierpnia 2022 10:52

Ja również poproszę o info o programach dla biur na e-maila poczta@duet.biz.pl, od nowego roku nowe programy, tak nam pięknie dogodziła Symfonia, pozdrawiam użytkowników forum.
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » śr, 17 sierpnia 2022 13:21

Profit pisze:
czw, 11 sierpnia 2022 16:59
A E-biuro online to najgorszy pomysł stulecia - to właśnie biura rachunkowe z różnych względów, nie tylko bezpieczeństwa, ale i na przykład dostępu do danych do 6 lat potencjalnej kontroli czy żądania JPKów. A ja być może za 3 lata zakończę działalność, ale mogę zachować stacjonarne dane i udostępnić je klientom lub US. Kto mi albo moim klientom da dostęp do danych online po zakończeniu opłat abonamentowych?

Szanowni Państwo,

Symfonia eBiuro to platforma stworzona dla biur rachunkowych i mikro przedsiębiorstw. Jest to rozwiązanie przeglądarkowe napisane w najnowszej technologii. Zawiera wszystkie najważniejsze moduły potrzebne do prowadzenia firmy - małą księgowość, kadry, rozliczanie magazynowe. Może z niej korzystać nieograniczona liczba użytkowników, w tym klienci, którym nadany zostanie dostęp. Program integruje się z prawie 20 zewnętrznymi systemami, z rządowymi stronami do pobierania danych oraz kursów walut.

Gwarantujemy dostęp do danych bez konieczności odnawiania co roku abonamentu. Natomiast nie kasujemy danych z kont użytkowników, w sytuacji nieprzedłużenia abonamentu. Klient ma możliwość korzystania z tych informacji, na przykład w najkrótszej 30 dniowej opcji dostępu do eBiura (jest to koszt od 19 zł za moduł Sprzedaż, a Księgowość od 49 zł).

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: https://symfonia.pl/ebiuro. Zapraszamy do zapoznania się oraz do bezpośredniego kontaktu z nami.


Pozdrawiamy,

zespół Symfonii
lgorek
Posty: 234
Rejestracja: śr, 28 lutego 2018 15:54

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: lgorek » śr, 17 sierpnia 2022 13:51

Ekspert Symfonii pisze:
śr, 17 sierpnia 2022 13:21
Profit pisze:
czw, 11 sierpnia 2022 16:59
A E-biuro online to najgorszy pomysł stulecia - to właśnie biura rachunkowe z różnych względów, nie tylko bezpieczeństwa, ale i na przykład dostępu do danych do 6 lat potencjalnej kontroli czy żądania JPKów. A ja być może za 3 lata zakończę działalność, ale mogę zachować stacjonarne dane i udostępnić je klientom lub US. Kto mi albo moim klientom da dostęp do danych online po zakończeniu opłat abonamentowych?

Szanowni Państwo,

Symfonia eBiuro to platforma stworzona dla biur rachunkowych i mikro przedsiębiorstw. Jest to rozwiązanie przeglądarkowe napisane w najnowszej technologii. Zawiera wszystkie najważniejsze moduły potrzebne do prowadzenia firmy - małą księgowość, kadry, rozliczanie magazynowe. Może z niej korzystać nieograniczona liczba użytkowników, w tym klienci, którym nadany zostanie dostęp. Program integruje się z prawie 20 zewnętrznymi systemami, z rządowymi stronami do pobierania danych oraz kursów walut.

Gwarantujemy dostęp do danych bez konieczności odnawiania co roku abonamentu. Natomiast nie kasujemy danych z kont użytkowników, w sytuacji nieprzedłużenia abonamentu. Klient ma możliwość korzystania z tych informacji, na przykład w najkrótszej 30 dniowej opcji dostępu do eBiura (jest to koszt od 19 zł za moduł Sprzedaż, a Księgowość od 49 zł).

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie: https://symfonia.pl/ebiuro. Zapraszamy do zapoznania się oraz do bezpośredniego kontaktu z nami.


Pozdrawiamy,

zespół Symfonii
Stworzona na siłę dla biur rachunkowych i na siłę wciskanie tej oferty, której biura rachunkowe nie chcą ponieważ jest to produkt nieudany. Co coś w stylu mleka gazowanego, miało być hitem, a wyszło jak zawsze. Eksperci i informatycy nie są księgowymi i nie wiecie jak się pracuje, popracować, po testować coś przez kilka dni godzin OK, ale pracować cały czas tak się nie da. Mamy smartphony niby wszystko można na nich robić czemu nie oglądamy telewizji na nim, no bo jest coś wygodniejszego do tej rzeczy. Tak samo tutaj programy lokalne są dużo bardziej cenione przez księgowych. PŁATNIK Zusowski jest na dużo większą skalę niż Symfonia, ale nie likwidują go, chociaż mają PUE i teoretycznie da się zrobić tam wszystko jak nie więcej. Ale obsługa i czas stracony to inna bajka.

Mam pytanie czemu nikt z Symfonii nie napisał do wszystkich użytkowników Symfoni oraz Reset2 czy chcieli by taki program. Nie piszę tutaj o kilku firmach, ale wszystkich użytkownikach. e-biuro ma sens jako dodatek do lokalnej bazy danych gdzie mają dostęp z zewnątrz i to była by super sprawa. Kto chce może dokupić taki dostęp kto nie chce pracuje na wersji desktopowej.

To co teraz robicie to sami podcinacie sobie skrzydła, ponieważ biura odejdą a osoby pojedyncze, nie dadzą wam zysku. Bo oferta powinna obejmować ofertę desktopową jak PŁATNIK np R2księga oraz w chmurze jak PUE np e-biuro.

Od kilku firm oprogramowania słyszałem że i R2płatnik ma pomału zostać wygaszany, jak tak to nie wiem co będzie w ofercie, chyba tylko e-szkolenia.
Malaga2022
Posty: 1
Rejestracja: śr, 03 sierpnia 2022 18:29

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Malaga2022 » śr, 17 sierpnia 2022 13:59

A Symfonia znów ten sam bełkot... Chyba się nie zrozumiemy.. :(

Cóż i ja również poproszę Was o namiary na priv ( lub na: investmal.deweloper@gmail.com) na inne programy desktop do małej księgowości, które zastapią nam obecną R2księgę. Ja również jestem w trakcie poszukiwania, rozmawiam nawet z jednym z producentów, który od prawie 30 lat posiada w ofercie taki program ( i zapowiada się całkiem fajnie) , ale posłucham i potestuję też Waszych wyborów. Pozdrawiam wszystkich zawiedzionych Użytkowników Reset2!
Ostatnio zmieniony śr, 17 sierpnia 2022 14:03 przez Malaga2022, łącznie zmieniany 1 raz.
seb
Posty: 30
Rejestracja: wt, 18 stycznia 2022 13:47

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: seb » śr, 17 sierpnia 2022 14:03

A co z danymi w przypadku gdyby Symfonia lub każda inna firma oferująca tylko księgowość online zbankrutowała (oczywiście nikomu tego nie życzę) ? Poza wcześniej zgranymi plikami .pdf lub innymi jak otrzymać dane ? Jak wtedy wyglądałaby kontrola z US gdybyśmy nie mieli dostępu do archiwum bo nie ma już firmy oferujące księgowość online ? Posypią się kary, za to że nie zgrało się na czas potrzebnych plików ?
Garczar
Posty: 34
Rejestracja: śr, 21 czerwca 2017 21:29

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Garczar » czw, 18 sierpnia 2022 20:12

"Roma locuta, causa finita" = Symfonia nas olała i musimy z tym sobie poradzić.

Wszystko wskazuje na to, że to jest mój ostatni post na tym forum.
Jak sądzę, wielu z użytkowników którzy istotnie wpływali na rozwój serii R2FK i pokrewnych za niedługo zobaczę na forach innych producentów.
Jedziemy dalej, i jak sadzę wszyscy z tej lekcji wyciągniemy właściwe wnioski.

Życzę wszystkim szybkiej, sprawnej i w miarę bezbolesnej migracji do innych systemów.
:)

P.S.
Panie Sławku F., jak czytał pan to, co jest pod tym postem jest napisane, to musi być panu zwyczajnie przykro.
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » śr, 24 sierpnia 2022 9:35

seb pisze:
śr, 17 sierpnia 2022 14:03
A co z danymi w przypadku gdyby Symfonia lub każda inna firma oferująca tylko księgowość online zbankrutowała (oczywiście nikomu tego nie życzę) ? Poza wcześniej zgranymi plikami .pdf lub innymi jak otrzymać dane ? Jak wtedy wyglądałaby kontrola z US gdybyśmy nie mieli dostępu do archiwum bo nie ma już firmy oferujące księgowość online ? Posypią się kary, za to że nie zgrało się na czas potrzebnych plików ?
lgorek pisze:
śr, 17 sierpnia 2022 13:51

Stworzona na siłę dla biur rachunkowych i na siłę wciskanie tej oferty, której biura rachunkowe nie chcą ponieważ jest to produkt nieudany. Co coś w stylu mleka gazowanego, miało być hitem, a wyszło jak zawsze. Eksperci i informatycy nie są księgowymi i nie wiecie jak się pracuje, popracować, po testować coś przez kilka dni godzin OK, ale pracować cały czas tak się nie da. Mamy smartphony niby wszystko można na nich robić czemu nie oglądamy telewizji na nim, no bo jest coś wygodniejszego do tej rzeczy. Tak samo tutaj programy lokalne są dużo bardziej cenione przez księgowych. PŁATNIK Zusowski jest na dużo większą skalę niż Symfonia, ale nie likwidują go, chociaż mają PUE i teoretycznie da się zrobić tam wszystko jak nie więcej. Ale obsługa i czas stracony to inna bajka.
Szanowni Państwo,


Symfonia eBiuro to platforma stworzona dla biur rachunkowych i mikro przedsiębiorstw. Jest to rozwiązanie napisane w najnowszej technologii i zawiera wszystkie najważniejsze moduły potrzebne do prowadzenia firmy: małą księgowość, kadry, rozliczanie magazynowe.

Rozwiązania chmurowe zabezpieczają ciągłość biznesu, ponieważ ułatwiają tworzenie kopii zapasowych i przywracanie systemu np. po awarii. W ten sposób dane mogą być kopiowane i przechowywane w wielu miejscach w sieci. Użytkownicy mają także możliwość zabezpieczenia, w postaci zapisywania plików JPK lokalnie. Ważne jest też to, że jakiekolwiek zmiany wewnątrz firmy nie oznaczają odcięcia od bazy danych.

Technologia chmurowa staje się standardem optymalizacji procesów biznesowych w organizacjach i w znacznym stopniu wpływa na przewagę konkurencyjną. Z badań przeprowadzonych przez Gartnera wynika, że do końca 2022 roku z usług dostarczanych w tym modelu będzie korzystało około 60% firm i organizacji.

Korzystając z przechowywania i przetwarzania danych w chmurze, firma zyskuje dostęp do nowoczesnych rozwiązań, które są przede wszystkim bardzo elastyczne oraz bezpieczne. Pozwala to, z jednej strony, na oszczędności, a z drugiej, na dynamiczne reagowanie na wszelkie zmiany.

Wszystkie informacje, rekomendacje oraz wyjaśnienia zebraliśmy dla Państwa na stronie https://symfonia.pl/ebiuro. Zapraszamy do zapoznania się oraz do kontaktu bezpośredniego z nami.



Z pozdrowieniami
Zespół Symfonii
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » śr, 24 sierpnia 2022 11:35

A eksperci dalej z uporem maniaka, najlepsze rozwiązanie najnowsza technologia. Halo halo tu ziemia słuchajcie rynku a nie swoich najlepszych rozwiązań których nikt nie chce poza wami. Może wy poprowadzicie nasze biura lub księgowość w firmie i w końcu przekonacie się co jest lepsze,. Zza waszego biurka wiecie lepiej, widać wiecie najlepiej czego chce klient, wróżki z was pozdrawiam. PS chyba szkoda czasu na pisanie przecież my nic nie wiemy.....
szymonk
Posty: 3
Rejestracja: sob, 14 listopada 2020 14:43

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: szymonk » wt, 30 sierpnia 2022 9:53

Ekspert Symfonii pisze:
śr, 24 sierpnia 2022 9:35
seb pisze:
śr, 17 sierpnia 2022 14:03
A co z danymi w przypadku gdyby Symfonia lub każda inna firma oferująca tylko księgowość online zbankrutowała (oczywiście nikomu tego nie życzę) ? Poza wcześniej zgranymi plikami .pdf lub innymi jak otrzymać dane ? Jak wtedy wyglądałaby kontrola z US gdybyśmy nie mieli dostępu do archiwum bo nie ma już firmy oferujące księgowość online ? Posypią się kary, za to że nie zgrało się na czas potrzebnych plików ?
lgorek pisze:
śr, 17 sierpnia 2022 13:51

Stworzona na siłę dla biur rachunkowych i na siłę wciskanie tej oferty, której biura rachunkowe nie chcą ponieważ jest to produkt nieudany. Co coś w stylu mleka gazowanego, miało być hitem, a wyszło jak zawsze. Eksperci i informatycy nie są księgowymi i nie wiecie jak się pracuje, popracować, po testować coś przez kilka dni godzin OK, ale pracować cały czas tak się nie da. Mamy smartphony niby wszystko można na nich robić czemu nie oglądamy telewizji na nim, no bo jest coś wygodniejszego do tej rzeczy. Tak samo tutaj programy lokalne są dużo bardziej cenione przez księgowych. PŁATNIK Zusowski jest na dużo większą skalę niż Symfonia, ale nie likwidują go, chociaż mają PUE i teoretycznie da się zrobić tam wszystko jak nie więcej. Ale obsługa i czas stracony to inna bajka.
Szanowni Państwo,


Symfonia eBiuro to platforma stworzona dla biur rachunkowych i mikro przedsiębiorstw. Jest to rozwiązanie napisane w najnowszej technologii i zawiera wszystkie najważniejsze moduły potrzebne do prowadzenia firmy: małą księgowość, kadry, rozliczanie magazynowe.

Rozwiązania chmurowe zabezpieczają ciągłość biznesu, ponieważ ułatwiają tworzenie kopii zapasowych i przywracanie systemu np. po awarii. W ten sposób dane mogą być kopiowane i przechowywane w wielu miejscach w sieci. Użytkownicy mają także możliwość zabezpieczenia, w postaci zapisywania plików JPK lokalnie. Ważne jest też to, że jakiekolwiek zmiany wewnątrz firmy nie oznaczają odcięcia od bazy danych.

Technologia chmurowa staje się standardem optymalizacji procesów biznesowych w organizacjach i w znacznym stopniu wpływa na przewagę konkurencyjną. Z badań przeprowadzonych przez Gartnera wynika, że do końca 2022 roku z usług dostarczanych w tym modelu będzie korzystało około 60% firm i organizacji.

Korzystając z przechowywania i przetwarzania danych w chmurze, firma zyskuje dostęp do nowoczesnych rozwiązań, które są przede wszystkim bardzo elastyczne oraz bezpieczne. Pozwala to, z jednej strony, na oszczędności, a z drugiej, na dynamiczne reagowanie na wszelkie zmiany.

Wszystkie informacje, rekomendacje oraz wyjaśnienia zebraliśmy dla Państwa na stronie https://symfonia.pl/ebiuro. Zapraszamy do zapoznania się oraz do kontaktu bezpośredniego z nami.



Z pozdrowieniami
Zespół Symfonii

chyba serio zlecę swoim prawnikom aby zbadali sprawę, czy można podać Was do UOKiK

szkoda, że nigdy nie podacie realnych statystyk ile osób odeszło od Was a ile pozostało
Awatar użytkownika
Ekspert Symfonii
Posty: 24
Rejestracja: wt, 19 lipca 2022 13:18
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Ekspert Symfonii » śr, 31 sierpnia 2022 10:03

Grzegorz pisze:
śr, 24 sierpnia 2022 11:35
A eksperci dalej z uporem maniaka, najlepsze rozwiązanie najnowsza technologia. Halo halo tu ziemia słuchajcie rynku a nie swoich najlepszych rozwiązań których nikt nie chce poza wami. Może wy poprowadzicie nasze biura lub księgowość w firmie i w końcu przekonacie się co jest lepsze,. Zza waszego biurka wiecie lepiej, widać wiecie najlepiej czego chce klient, wróżki z was pozdrawiam. PS chyba szkoda czasu na pisanie przecież my nic nie wiemy.....
Szanowny Panie Grzegorzu,

przed wprowadzeniem zmian w naszej ofercie konsultujemy się i słuchamy rad oraz wskazówek naszych Klientów. Są to użytkownicy, którzy na co dzień pracują z programami Symfonii. Nie jest to grupa zamknięta - zachęcamy i zapraszamy do współpracy z nami wszystkich, którzy są zainteresowani dzieleniem się swoimi opiniami. Wspólnie możemy osiągnąć wiele, choć rzadko udaje się wykreować program, który zadowoli 100% odbiorców.

Szanowni Użytkownicy,

jeśli jesteście zainteresowani przekazaniem nam swoich opinii na temat wprowadzanych zmian, nowych produktów – prosimy o kontakt poprzez stronę glosklienta.symfonia.pl lub w wiadomości email przejdzdonas@symfonia.pl. Chętnie rozbudujemy grupę dotychczasowych Klientów, którzy wspierają nas klienckim spojrzeniem na proponowane zmiany.

Pozdrawiamy,
zespół Symfonii
Grzegorz
Posty: 29
Rejestracja: pt, 20 listopada 2020 13:42

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Grzegorz » czw, 01 września 2022 15:50

Szanowni Państwo w ogóle nie czytacie tego co piszemy. Konsultacje przeprowadzacie z użytkownikami tu podkreślam SYMFONII Halo tu my użytkownicy RESET mówimy wam że symfonia nas nie interesuje a wy dlalej swoje, Zastanówcie się przecież wcześniej już wybraliśmy nie bez powodu przegrała symfonia na korzyść reset. Pozdrawiam użytkowników symfonii żałujcie że nie pracowaliście na programach reset obstawiam że też nie chcielibyście wrócić
Biznesplus
Posty: 44
Rejestracja: czw, 28 stycznia 2016 14:29
Lokalizacja: Zielonki k.Krakowa

Re: ZMIANY PO PRZEJĘCIU

Post autor: Biznesplus » pn, 05 września 2022 7:47

Ekspert Symfonii pisze:
wt, 16 sierpnia 2022 9:08
Biznesplus pisze:
pn, 08 sierpnia 2022 11:30
Ja już zdecydowałem że kategorycznie NIE PRZEJDĘ na Symfonię nawet gdybyście mi dopłacali.
Rozumiemy, że proces zmiany oprogramowania wymaga od Państwa poświęcenia czasu na naukę obsługi programu, dlatego też przygotowaliśmy kompleksowy pakiet wsparcia, który ułatwi przejście przez tę zmianę:
...

Czy Wy w ogóle czytacie to co piszemy ?

Ekspert Symfonii pisze:
wt, 16 sierpnia 2022 9:08

Zależy nam, by każdy klient podjął decyzję dotyczącą systemu, który będzie dla niego najlepszym wsparciem w codziennej pracy.

No ja przecież podjąłem decyzję, taką, że nie będzie to Symfonia ale jak widzę nie słuchacie i dalej swoje....

To może jeszcze raz moje argumenty. Może WRESZCIE dotrze.

Powód pierwszy: Symfonia jak dla mnie jest kompletnie nieergonomiczna. Uczyłem się księgowości na Symfonii, pracowałem przez jakiś czas na Symfonii. Potem przyszła zmiana pracy (i tym samym programu) i szok że się da inaczej - tzn łatwiej i sprawniej. Jak potem otwierałem własne biuro to nauczony doświadczeniem Symfonie odrzuciłem na starcie. Wybrałem R2FK bo był to świetny dobry program i w bardzo przystępnej cenie tym bardziej dla kogoś rozpoczynającego od zera swoją działalność. Był niezwykle ergonomiczny. Nawet ręcznie (pomijając systemy typu Scanye, Saldeo itp) było się w stanie szybko wprowadzać dużą ilość dokumentów. Symfonia może i nadaje się do pracy w małej firmie gdzie ktoś ma czas sobie "poklikać" po programie, ale w biurze rachunkowym gdzie obrabia się setki lub tysiące dokumentów dziennie szybka praca, skróty klawiszowe i minimalna ilość danych wprowadzanych ( a maksymalna ilość ułatwień i podpowiedzi) to podstawa.

Teraz, przez Was zmieniam program. Niestety wiąże się to z wielotysięcznymi wydatkami na zakup i wdrożenie. W zasadzie muszę nagle i bez wcześniejszego planu w budżecie (bo daliście zbyt krótki czas na zmianę) ponieść koszty mniej więcej takie ile przez ostatnie 7-8 lat wydałem na program R2FK.

Powód drugi : Utrata zaufania do Symfonii. Nie lubię być robionym w ciula. Jeszcze niedawno zapewnialiście o rozwijaniu równocześnie obu linii programowych a okazuje się że od początku zamierzenie było takie aby zlikwidować konkurencję. Zaufanie w biznesie to podstawa. Do Was zaufania nie mam. Gdybyście chociaż dali 2 lata na zmianę a nie pół roku to byłoby uczciwe. Wiem, że sztampowo napiszecie ze dajecie rok (O ŁASKAWCY!!!!! ), ale realnie to jest pół roku bo kto zmienia program księgowy w lipcu? Szczerze to nawet rozglądam się za innym programem kadrowo-płacowym bo teraz już chcę być przygotowany jak wyskoczycie nagle z pomysłem likwidacji i R2płatnika.
ODPOWIEDZ