Limit czasu zapytania

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2fk, R2księga, R2środki, R2środkiPRO i R2środkiSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
ksm
Posty: 65
Rejestracja: czw, 18 stycznia 2007 20:33
Lokalizacja: Brzeg
Kontakt:

Limit czasu zapytania

Post autor: ksm » pt, 11 lutego 2022 12:05

Witam,
uruchomienie programu R2Fk nie udaje się z powodu komunikatu "Nie można połączyć się z bazą danych R2X_fk na (local)\RESET2: (Upłynął limit czasu zapytania)."
Po czym uruchamia sie możliwość ustawienia połączenia i mimo wybrania poprawnych ustawień dostajemy ten sam komunikat a po nim "Wystąpił nieznany błąd............"
z informacją o programie antywirusowym, którego nie ma zamontowanego.

Na tym samym komputerze poprawnie uruchamia się R2Faktury jak i MS SQL Server Management Studio i dostęp do bazy jest jak najbardziej poprawny.
Awatar użytkownika
Elzbam
 
Posty: 141
Rejestracja: pn, 15 lipca 2013 11:17
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Limit czasu zapytania

Post autor: Elzbam » śr, 16 lutego 2022 11:53

Komunikat wskazuje na problemy z połączeniem aplikacji z bazą SQL. Proszę o kontakt telefoniczny z serwisem tel.: 713 828 702.
ODPOWIEDZ