Wysyłka PIT 11 mail

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Karolina_
Posty: 34
Rejestracja: sob, 11 stycznia 2020 17:18

Wysyłka PIT 11 mail

Post autor: Karolina_ » pn, 30 stycznia 2023 11:30

Jak wysłać PIT 11 do pojedynczych pracowników na maila. Nie wszyscy chcą elektronicznie. A mail jest wpisany prawie u wszystkich.
Awatar użytkownika
Monika
 
Posty: 477
Rejestracja: pt, 16 listopada 2007 8:24
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Wysyłka PIT 11 mail

Post autor: Monika » pn, 30 stycznia 2023 13:20

Należy w Raportach wygenerować pity11 tylko dla podświetlonych pracowników. Wówczas po wybraniu Wyślij wydruki do pracowników, maile pójdą tylko do tych pracowników, dla których został wygenerowany pit.
ARaczkowska
Posty: 4
Rejestracja: wt, 07 stycznia 2020 11:50

Re: Wysyłka PIT 11 mail

Post autor: ARaczkowska » sob, 18 lutego 2023 12:40

Dzień dobry,
nie chcę tworzyć nowego tematu, bo mam trochę inny problem, ale też w sferze wysyłki PIT-11 mailowo.
Przy próbie wysłania wyskakuje mi Informacja "Problem przy próbie wysłania maila: Error: (authentication failed: UGFzc3dvcmQ6)
Co to może oznaczać? Odpowiedzi z internetu nie bardzo mi pomagają...
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Wysyłka PIT 11 mail

Post autor: NA » czw, 02 marca 2023 12:39

ARaczkowska pisze:
sob, 18 lutego 2023 12:40
Dzień dobry,
nie chcę tworzyć nowego tematu, bo mam trochę inny problem, ale też w sferze wysyłki PIT-11 mailowo.
Przy próbie wysłania wyskakuje mi Informacja "Problem przy próbie wysłania maila: Error: (authentication failed: UGFzc3dvcmQ6)
Co to może oznaczać? Odpowiedzi z internetu nie bardzo mi pomagają...
Pytanie czy korzystano dotąd w ogóle z wysyłania na mejla czegokolwiek z R2Płatnika. Czy jest to skonfigurowane jak należy. Proszę sprawdzić w menu ustawienia/środowisko/zakładka Internet czy prawidłowo są wprowadzone informacje własnego konta pocztowego, które ma służyć wysyłaniu tych wiadomości. Można ewentualnie zaznaczyć tam domyślny program pocztowy, aby wysyłało poprzez Państwa zewnętrznego klienta pocztowego. W ewidencji użytkowników znajduje się ikonka służąca przeprowadzeniu testu poprawności wysyłania mejli. W razie dalszych problemów proszę o telefoniczny kontakt z pomocą techniczną i wówczas będzie można coś więcej i sprawniej wyjaśnić.
ODPOWIEDZ