Błąd podczas zaciągania zwolnienia właściciela

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Paulina404
Posty: 112
Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39

Błąd podczas zaciągania zwolnienia właściciela

Post autor: Paulina404 » pt, 01 kwietnia 2022 10:39

Kiedy na właścicielu firmy robię "Import kart zasiłkowych z PUE" bardzo często otrzymuję błąd z załącznika poniżej. Za każdym razem muszę ponownie uruchomić program. Zauważyłam, że dzieje się to głównie kiedy mam otwarte jednocześnie R2Płatnik oraz R2Księga i pracuję naprzemiennie na obu programach, ale nie mam pewności czy to jest jedyny warunek. Potrafi się to dziać po kilka razy w ciągu dnia. Czy istnieje jakieś rozwiązanie, które pozwoli mi uniknąć ciągłego zamykania jednego z programów?
Załączniki
Przechwytywanie.JPG
Przechwytywanie.JPG (28.85 KiB) Przejrzano 6077 razy
Awatar użytkownika
KrystianSz
 
Posty: 111
Rejestracja: wt, 28 listopada 2017 14:33
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Błąd podczas zaciągania zwolnienia właściciela

Post autor: KrystianSz » śr, 06 kwietnia 2022 13:53

Dzień dobry, czy jest u Państwa włączona integracja R2Płatnika i R2Księgi?
Paulina404
Posty: 112
Rejestracja: śr, 22 lipca 2020 16:39

Re: Błąd podczas zaciągania zwolnienia właściciela

Post autor: Paulina404 » sob, 09 kwietnia 2022 10:10

Dzień dobry, nie, programy nie mają włączonej integracji. Na moją pamięć kiedyś miały, ale to wyłączyliśmy.
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Błąd podczas zaciągania zwolnienia właściciela

Post autor: NA » śr, 04 maja 2022 9:30

Paulina404 pisze:
pt, 01 kwietnia 2022 10:39
Kiedy na właścicielu firmy robię "Import kart zasiłkowych z PUE" bardzo często otrzymuję błąd z załącznika poniżej. Za każdym razem muszę ponownie uruchomić program. Zauważyłam, że dzieje się to głównie kiedy mam otwarte jednocześnie R2Płatnik oraz R2Księga i pracuję naprzemiennie na obu programach, ale nie mam pewności czy to jest jedyny warunek. Potrafi się to dziać po kilka razy w ciągu dnia. Czy istnieje jakieś rozwiązanie, które pozwoli mi uniknąć ciągłego zamykania jednego z programów?
Jeśli da się taki efekt uzyskać na zawołanie, to proszę o telefoniczny kontakt z serwisem i wówczas postaramy się temu przyjrzeć.
ODPOWIEDZ