DRA, RCA, PIT 4R

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
Aleksandra85
Posty: 7
Rejestracja: śr, 27 stycznia 2021 11:05

DRA, RCA, PIT 4R

Post autor: Aleksandra85 » śr, 26 stycznia 2022 8:51

Dzień dobry.

Mam problem z utworzeniem DRA, RCA oraz PIT 4R. Po wygenerowaniu DRA nie mam podanych kwot składek żadnego z pracowników. Pracownicy w programie mają podane kody ubezpieczenia oraz są zarejestrowani w ZUS.

Pit 4 generuje się tylko z jednym pracownikiem a powinien z 13 :/
Awatar użytkownika
maciejg
 
Posty: 90
Rejestracja: pn, 22 października 2018 11:55
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: DRA, RCA, PIT 4R

Post autor: maciejg » śr, 26 stycznia 2022 9:33

Witam,
proszę zweryfikować czy pracownicy na liście płac posiadają DZIAŁ oraz KTU.

Dodatkowo jeśli chodzi o PIT4 proszę wyczyścić wszystkie filtry np :
od dzialu do działu, grupa , osoby podświetlone itd.

Jeśli nadal będzie problem proszę dzwonić na dział techniczny na pewno szybko uda nam się rozwiązać problem :D
Aleksandra85
Posty: 7
Rejestracja: śr, 27 stycznia 2021 11:05

Re: DRA, RCA, PIT 4R

Post autor: Aleksandra85 » wt, 09 maja 2023 12:28

Odświeżam swój temat :lol:

Przez rok tworzenie raportu miesięcznego ZUS przebiegało bez problemu. Od stycznia br mam znowu problem: program tworzy tylko raport dla właściciela a pracownicy mają puste miejsca. Czasami musze robić raport 8 razy by "zaskoczył" - niestety dziś to nie działa. Pracownicy posiadają KTU, są zarejestrowani do ZUS i posiadają działy.
Awatar użytkownika
NA
 
Posty: 567
Rejestracja: wt, 17 sierpnia 2010 9:57
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: DRA, RCA, PIT 4R

Post autor: NA » śr, 10 maja 2023 11:39

Jeżeli działało to i przestało od stycznia, to proszę spróbować wykonać zestawienie ZUS (zamiast przycisku eksportu do Płatnika przycisk "Zestawienie"). Możliwe, że pojawi się jakiś komunikat, który naprowadzi na przyczynę. Może w parametrach naliczania jest jakaś nieprawidłowość (nie uaktualniono ich) albo nie wprowadzono w ewidencji ubezpieczeń właściciela odpowiednich wpisów?
ODPOWIEDZ