Problemy przy wysyłaniu emaili do pracowników

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
lukaszz
Posty: 7
Rejestracja: wt, 13 czerwca 2017 11:36

Problemy przy wysyłaniu emaili do pracowników

Post autor: lukaszz » wt, 04 stycznia 2022 14:50

Witam,
Po instalacji wersji 10 R2PłatnikPRO podczas wysyłania pasków wynagrodzeń emailem do pracowników pojawia się co jakiś czas błąd:
Obrazek
Na wersji 3 nigdy nie było z tym problemów.

Adresy email są wypełnione u wszystkich pracowników, zaznaczona opcja "Użyj emaila z adresu PIT".

Po przejściu wysyłki email z całej danej listy płac pojawia się informacja:

"Wydruki zostały wysłane, lecz 16 z 30 pracowników nie ma podanych adresów mailowych.
Wystąpiły problemy przy wysyłce 15 maili.
Pracownik [0052] xxxxxxx (#109#) - brak adresu email"

Co ciekawe, przy ponownym wysyłaniu wydruku do pojedynczego pracownika, kilkukrotne potwierdzenie w/w błędu skutkuje prawidłowym wysłaniem maila.
Wiadomości są wysyłane z adresu email w usłudze Office 365.
Czy może to być problem programu czy konfiguracji O365?
ODPOWIEDZ