Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

Napisz jakie masz sugestie oraz pytania odnośnie działania programów R2płatnik, R2płatnikPRO, R2płatnikSBO. Możesz tu także zgłaszać wszelkie błędy, usterki czy nieprawidłowości nieopisane w części FAQ, z którymi spotkałeś się podczas pracy z programami.
magda_
Posty: 283
Rejestracja: pt, 05 kwietnia 2013 14:58

Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

Post autor: magda_ » pt, 04 grudnia 2020 14:53

W dokumentach RCA nie ma składek do PPK, nie widać ich w zestawieniu - Raport miesięczny ZUS, nie ma ich również po wyeksportowaniu do płatnika.
Co powinno być ustawione i gdzie?
Awatar użytkownika
Staszek
 
Posty: 107
Rejestracja: wt, 26 października 2010 15:05
Lokalizacja: SYMFONIA sp. z o.o.
Kontakt:

Re: Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

Post autor: Staszek » pt, 04 grudnia 2020 16:01

Składki PPK sfinansowane przez podmiot zatrudniający znajdą się na raporcie ZUS w tym miesiącu, w którym stają się przychodem. W programie opcja w parametrach firmy "Uwzględniaj przychód PPK z poprzedniego miesiąca"
https://www.mojeppk.pl/aktualnosci/Wpla ... S-RCA.html
https://www.zus.pl/baza-wiedzy/biezace- ... cy/2527209
KAROLINA FISAHN
Posty: 110
Rejestracja: śr, 17 sierpnia 2016 9:59

Re: Składki PPK w dokumentach rozliczeniowych ZUS

Post autor: KAROLINA FISAHN » śr, 23 czerwca 2021 9:09

Witam,
co zrobić gdy w RCA nie pokazuje się kwota z PPK dla pracownika zwolnionego. Pomimo, iż jest założona lista płac w kolejnym miesiącu po miesiącu gdy pracownik otrzymał ostatnią wypłatę (wynagrodzenie płatne do 8 kolejnego miesiąca kalendarzowego)z przeliczonym PPK na specjalnie do tego celu utworzonej liście płac. Kwota PPK widnieje zarówno w kartotece dochodowej, jak i w kartotece wynagrodzeń oraz prawidłowo dostaje się do PIT 11.
Nie dostaje się jedynie do raportu RCA. Co i jak zrobić?
ODPOWIEDZ