Listy płac pracownika

Rozliczenia końcowe

Kartoteki pracownika zbierają wszystkie wynagrodzenia z danego miesiąca w jednej pozycji. Możemy również wydrukować szczegółowe zestawienie wszystkich wynagrodzeń pracownika, nie z podziałem na miesiące (jak w przypadku kartotek), lecz z podziałem na listy płac, na których dany pracownik wystąpił. Dzięki temu będziemy mieli szybki wgląd (i podsumowanie) we wszystkie pozycje list płac pracownika. Służy do tego polecenie Listy płac pracownika dostępna na liście pracowników z menu drukowania (F2 na wybranym pracowniku).

Przed wydrukiem określamy:

Na zestawieniu ujęte zostaną te same składniki, które drukowane były na listach płac, czyli te składniki wynagrodzeń i pola systemowe, które w swoich właściwościach mają zaznaczone Drukować na liście/pasku.
UWAGA. Szybki wybór składników z listy, które mają być drukowane, umożliwia pozycja menu Definicje - Listy /  paski (patrz Definiowanie i nadzór - Składniki list i pasków).

Zestawienie list płac pracowników możemy również wydrukować seryjnie, dla określonej grupy. Wchodzimy w menu głównym w pozycję Raporty i wybieramy Listy płac pracownika. Przed wydrukiem musimy dodatkowo podać zakres pracowników objętych wydrukiem (Od działu, Do działu, Tylko osoby podświetlone). Seryjnie przygotowane zestawienia dla poszczgólnych pracowników możemy rozesłać im mailem. W tym celu po ukazaniu się wydruku na ekranie wybieramy funkcję Wyślij wydruki do pracowników.