Zestawienia czasu pracy

Zestawienia i dokumenty

Przy wykorzystaniu szczegółowej rejestracji czasu pracy (patrz Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP) mamy do dyspozycji cały zestaw wydruków, obejmujący i interpretujący dane wprowadzone w ewidencji czasu pracy.

Obok standardowego wydruku ewidencji (patrz Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP - Ewidencja czasu pracy - Seryjne wydruki czasu pracy), w pozycji menu głównego Raporty - Zestawienia ewidencji - Zestawienia czasu pracy mamy do wyboru następujące zestawienia:

Ewidencja

Zestawienie na konkretny dzień (Zestawienie za dzień) z ewidencji czasu pracy wybranych pracowników (Selekcja). Ukaże się lista pracowników z wyszczególnionym czasem pracy w danym dniu - jest to przekrojowe zestawienie z seryjnego wydruku czasu pracy pracowników (dostępnego z menu Raporty - Ewidencja czasu pracy).

Spóźnienia

Zestawienie za podany Okres (od, do) obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Ukażą się dni pracy, w których pracownicy zbyt późno rozpoczęli pracę, czyli w których godzina rozpoczęcia pracy (Fakt.godz.wejścia w ewidencji czasu pracy) jest późniejsza niż nominalna godzina rozpoczęcia pracy (Nomin.godz.wejścia z harmonogramu czasu pracy) powiększona o możliwość późniejszego rozpoczęcia pracy (Korekta wejścia (+)).

UWAGA. Szczegółowe omówienie rozplanowania czasu pracy zawarte jest w rozdziale Miesięczne rozliczenie pracy - Wewnętrzny system RCP - Szablony harmonogramów.

Wcześniejsze wyjścia

Zestawienie analogiczne do spóźnień - ukażą się dni pracy, w których pracownicy zbyt wcześnie zakończyli pracę, czyli w których godzina zakończenia pracy (Fakt.godz.wyjścia) jest wcześniejsza niż nominalna godzina zakończenia pracy (Nomin.godz.wyjścia) pomniejszona o możliwość wcześniejszego zakończenia pracy (Korekta wyjścia (-)).

Nieobecności

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Ukażą się dni pracy, w których pracownicy nie byli w pracy i mają w tym dniu zaewidencjonowaną nieobecność (urlopy, chorobowe i inne nieobecności).

Nieobecności nieuzasadnione

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, które nie zostały wypełnione. Najprawdopodobniej będą to dni, w których pracownik miał przyjść do pracy, ale ten fakt nie został zarejestrowany w systemie i jednocześnie w tych dniach nie jest odnotowana żadna ewidencjonowana nieobecność.

Niezgodności

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, w których wystąpiły następujące rozbieżności pomiędzy planem ( harmonogram czasu pracy) i stanem faktycznym ( ewidencja czasu pracy):

Rejestracje

Zestawienie za podany okres z rejestracji czasu pracy wybranych pracowników (Selekcja). Ukaże się lista pracowników z zarejestrowanym czasem pracy w danym dniu z wyszczególnieniem:

Anomalie

Zestawienie za podany Okres obejmujące wybranych pracowników (Selekcja). Zestawienie wykaże dni pracy, w których wystąpiły odchylenia w rejestracji ECP: