|
W menu głównym Raporty - Wyposażenie mamy do dyspozycji zestawienie z ewidencji operacji (przyjęcie, zmiana, likwidacja).
Przed wykonaniem tego zestawienia określamy:
Okres od, do - okres ujętych w ewidencji operacji, jeśli daty pozostawimy puste to uwzględnione zostaną wszystkie wprowadzone operacje
Operacja - wybieramy rodzaj operacji lub pozostawiamy pusto (Del, Backspace), jeśli interesują nas wszystkie rodzaje
Selekcja - tylko operacje wyposażenia z danej grupy, lokalizacji, działu lub uprzednio podświetlone (Shift áâ)
Układ
Podział na (wiersze) - w pojedyńczym wierszu konkretne operacje albo zsumowane wartości dla danej grupy wyposażenia
Uporządkowanie - kolejność pozycji, przy segregacji zbiorczej dodatkowe uporządkowanie po numerze ewidencyjnym
Grupowanie (strony) - jedno zbiorcze zestawienie lub kilka odzielnych zestawień dla różnych grup wyposażenia.