|
Program umożliwia określenie lokalizacji, czyli miejsca użytkowania środka trwałego oraz osoby odpowiedzialnej za ten środek i pamięta historię tych zmian. Informacje te możemy określić wprowadzając środek do ewidencji lub podczas operacji przyjęcia.
Jeżeli w trakcie użytkowania środka zmieni się lokalizacja lub osoba odpowiedzialna, możemy zaktualizować te informacje w programie, wykonując jedną z dwóch
operacji:
Zmiana lokalizacji (MT)
Zmiana osoby odpowiedzialnej (OS).
Podczas zmiany lokalizacji uzupełniamy:
OGÓLNE
Data - data zmiany (musi być większa od daty zamknięcia)
Numer - nr kolejny danego typu dokumentu w danym roku
Nr dokumentu - pełny nr dokumentu, zawierający numer kolejny, rodzaj dokumentu i rok zmiany
Lokalizacja - nowa lokalizacja środka
Osoba odpowiedz. - zwykle przy zmianie lokalizacji zmienia się również osoba odpowiedzialna za środek
INNE
Uwagi - pojawią się na wydruku dokumentu (przejście do nowej linii umożliwia Shift Enter)
Notatki - dodatkowe informacje, nigdzie nie drukowane.
Po zatwierdzeniu operacji możemy F2 wydrukować dokument MT.
Podczas zmiany osoby odpowiedzialnej wprowadzamy analogiczne pola jak wyżej. Jedyną różnicą jest pole Lokalizacja, do którego w trakcie tej operacji nie ma dostępu.
Po zatwierdzeniu operacji możemy F2 wydrukować dokument OS.