Wysyłanie wydruku e-mailem

,    - INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - ROZPOCZĘCIE PRACY - Okno główne - Przegląd wydruku

Każdy przygotowany w programie wydruk (np. Rejestr sprzedaży VAT, potwierdzenia sald, zestawienia itd.) pojawia się w oknie Przegląd wydruku, a z poziomu tego okna po kliknięciu przycisku Wyślij jako e-mail otwiera się okienko Wysyłanie wydruku, w którym określamy adresata poczty, treść wiadomości i inne parametry:

Po określeniu powyższych pól przyciskiem dokonujemy wysyłki.

Aby dokonać wysyłki seryjnej np. potwierdzenia sald do różnych adresatów należy w oknie Przegląd wydruku przyciskiem Wyślij jako e-mail do poszczególnych kontrahentów otworzyć okienko Wysyłanie wydruku. Okno to tylko nieznacznie różni się od okna wysyłki pojedynczego dokumentu i większość pól w nim zawartych ma dokładnie to samo działanie. Należy jednak zwrócić uwagę, aby zawarte w nim pole Adres Do pozostawić puste, wówczas program automatycznie wyśle e-maile do wszystkich adresatów na adresy wpisane w polu E-mail na zakładce Kontakt w oknie KONTRAHENCI (patrz BIBLIOTEKI - Kontrahenci) lub w przypadku wysyłki wydruku Informacja o podatkach i ZUS na adres widoczny w polu E-mail do informacji o pod. na zakładce INNE w oknie FIRMY.
UWAGA. Jeśli przy wysyłce seryjnej w polu Adres Do wpiszemy adres e-mail, wówczas wszystkie wysyłane dokumenty zostaną przesłane wyłącznie na wskazany adres.