Definicje zestawień

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - PARAMETRYZACJA SYSTEMU

Większość zestawień dostępnych w programie (patrz INSTRUKCJA UŻYTKOWNIKA - ZESTAWIENIA I RAPORTY) wykonywanych jest na podstawie przgotowanej wcześniej definicji.

Korzystając z polecenia menu głównego Ustawienia - Definicje zestawień wywołujemy okno DEFINICJE ZESTAWIEŃ, w którym możemy poprawić  (F6) definicję istniejącego zestawienia lub utworzyć  (Ins) definicję zupełnie nowego zestawienia.

W obu przypadkach określamy pola:

Wprowadzone dane zatwierdzamy przyciskiem .

Zestawienie można wykonać bezpośrednio w oknie DEFINICJE ZESTAWIEŃ korzystając z funkcji Wykonaj zestawienie.

Jeśli stwierdzimy, że niektóre ze standardowych zestawień nie będą nam potrzebne, można je usunąć Del  z listy zestawień. W przyszłości w razie potrzeby będzie można te zestawienia łatwo utworzyć tworząc nowe zestawienia wg konkretnego wzoru. Jeśli będziemy chcieli odtworzyć większą liczbę usuniętych wcześniej zestawień standardowych, możemy skorzystać z funkcji menu podręcznego (prawy klawisz myszy) Utwórz standardowe zestawienia.