Wysyłanie danych do serwisu

,    - INSTRUKCJA ADMINISTRATORA - BEZPIECZEŃSTWO DANYCH - Serwisowanie danych

W razie jakichkolwiek problemów lub wątpliwości związanych z działaniem systemu zawsze mamy możliwość konsultacji telefonicznej z dystrybutorem lub producentem (tel. 071 3828702). Jeśli rozmowa telefoniczna jest niewystarczająca możemy uzyskać pomoc techniczną również w biurze dystrybutora lub producenta (Wrocław, ul.Jesionowa 23-25) lub na życzenie w siedzibie użytkownika.

Niektóre awarie komputera lub bazy danych wymagają dostarczenia danych do serwisu. Obecnie, jeśli mamy dostęp do Internetu, możemy to zrobić poprzez automatyczne przesłanie danych do serwisu producenta bezpośrednio z programu. Korzystając z tego rozwiązania możemy w prosty sposób zarówno przedstawić występujące problemy, jak również przesłać załączoną bazę danych do konsultacji lub naprawy.

Przed wysłaniem określamy:

UWAGI:

  1. W przypadku problemów z wysyłaniem danych do serwisu należy sprawdzić konfigurację połączenia internetowego i zwrócić uwagę na ustawienia środowiska programu (menu Ustawienia - Środowisko, zakładka INTERNET, parametry FTP) oraz na ustawienia zapór internetowych (firewall).

  2. Jeśli funkcja wysyłania danych nie jest dostępna, oznacza to, że serwer SQL zainstalowany jest na innym komputerze niż właściwy program. W takim przypadku należy w menu głównym wybrać Ustawienia - Środowisko i na zakładce ZAAWANSOWANE właściwie określić parametry w sekcji Archiwum (patrz PARAMETRYZACJA SYSTEMU - Środowisko).